Miksi ihminen ei tänä päivänä saa enää syödä lihaa hyvällä omallatunnolla?
Miksi ihmisten tulisi syödä yliprosessoituja lihankorvikkeita? Mitä pahaa on riistan
syömisessä? Muutkin eläinlajit syövät lihaa, miksi se on niin kamalaa jos ihminen metsästää ruokansa?
Kommentit (39)
Minä ainakin syön. Tavallista ruokaa. Älä mieti tuollaisia.
"Eläimetkin syövät lihaa"
Eläimillä ei ole muuta vaihtoehtoa. Ihmisillä on.
Plus eläimille t.appaminen ja r.aiskaaminen on arkipäivää. Pitäisikö t.appaminen ja r.aiskaaminen laillistaa, koska kyllä eläimetkin niin tekevät?
Miten niin ei saa? Kuka estää? Itse syön n. 4 x 400g punaista luomulihaa viikossa, erittäin hyvällä omallatunnolla. Muitakin lihoja siihen päälle. Hyvin maistuu. Ps. verikokeissa kaikki täydellisesti.
Kyllä mä ainakin syön ihan hyvällä omallatunnolla
Miksi omatuntosi ei hyväksy lihan syömistä? Joillain se kestää vaikka ihmisten syömisen. Kaikki ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Saa syödä, kun on vain piittaamatta Paremmista Ihmisistä (mikä on usein vaikeaa, koska tykkäävät muistutella Omasta Paremmuudestaan ja Sinun Huonommuudestasi).
mikäs siinä jos on hyvä omatunto murhaamisesta. meillä kaikilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Saa syödä, kun on vain piittaamatta Paremmista Ihmisistä (mikä on usein vaikeaa, koska tykkäävät muistutella Omasta Paremmuudestaan ja Sinun Huonommuudestasi).
Kasvissyöjät eivät maksa eläinten kiduttamisesta ja tappamisesta, joten he ovatkin siinä mielessä parempia ihmisiä.
Totuus sattuu, tiedän.
Älä sitten syö lihaa, jos omatuntosi kolkuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikäs siinä jos on hyvä omatunto murhaamisesta. meillä kaikilla ei ole.
MOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjät eivät maksa eläinten kiduttamisesta ja tappamisesta, joten he ovatkin siinä mielessä parempia ihmisiä.
Totuus sattuu, tiedän.
MOT
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta muiden mielipiteet siitä, saanko syödä hyvällä omallatunnolla vai en. Syön joka tapauksessa. Kasvissyöjät nyt ovat aina vinkumassa muiden ruokavalioista. Kuka enää edes välittää niiden ruikutuksesta.
Itsehän kidutan ja syön koiranpentuja. Ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, saanko syödä niitä hyvällä omallatunnolla vai en. Syön joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta muiden mielipiteet siitä, saanko syödä hyvällä omallatunnolla vai en. Syön joka tapauksessa. Kasvissyöjät nyt ovat aina vinkumassa muiden ruokavalioista. Kuka enää edes välittää niiden ruikutuksesta.
Itsehän kidutan ja syön koiranpentuja. Ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, saanko syödä niitä hyvällä omallatunnolla vai en. Syön joka tapauksessa.
Syö ihan mitä vaan haluat. Ei ketään sekasyöjää kiinnosta mitä sä syöt. Tässä se ero onkin.
No harva pystyy eläintä tap pamaan, useimmat kutsuu itseään jopa eläinrakkaaksi, joten terveen merkkihän se on jos omatunto vähän soimaakin kun kiertää kaikki likaiset ja veriset osuudet ostamalla valmiiksi pilkottua elukkaa ruuaksi.
Tietenkin voi ja pitää syödä lihaa.
Ihmislaji on kehittynyt lihansyöjiksi. On moraalitonta yrittää leikkiä luontoäitiä/jumalaa, ja yrittää luoda uusi ihmislaji, joka pärjää ilman lihaa. Toki pärjää, mutta millä hinnalla? Moni kasvissyöjä on masentunut ja henkisesti pahoinvoiva. Vähemmästäkin masentuu, kun yrittää päihittää evoluution.
Miksei saisi? Mulla on grillikyljet tulossa uunissa ja olen ihan hyvällä omalla tunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö ihan mitä vaan haluat. Ei ketään sekasyöjää kiinnosta mitä sä syöt. Tässä se ero onkin.
Joopa joo. Postaapa tuo koirajuttu johonkin facebookin koiraryhmään ja katsotaan, mitä sekasyöjät sanoo. :D
Jos et kerran pysty syömään lihaa hyvällä omallatunnolla, niin eikös silloin jokin sitä omaatuntoa kolkuta?
Nythän saa syödä! Kaikki trendikkäät vegetuotteet jäi kauppojen hyllyyn pilantumaan koronan takia, eli kaikki hamstrasi lihaa ja kanaa :D Gluteiinia vältelleet tutut ostivat jauhot ja hiivat kaupoista, enää ei ollut trendikästä olla silläkään dieetillä.
Vierailija kirjoitti:
Nythän saa syödä! Kaikki trendikkäät vegetuotteet jäi kauppojen hyllyyn pilantumaan koronan takia, eli kaikki hamstrasi lihaa ja kanaa :D Gluteiinia vältelleet tutut ostivat jauhot ja hiivat kaupoista, enää ei ollut trendikästä olla silläkään dieetillä.
Ehkä jossain Pihtiputaalla. Helsingissä oli monessa kaupassa vegetuotteet loppu silloin kun ihmiset alkoivat hamstraamaan ruokaa.
Jos itse metsästää lihansa niin siinä ei ole mitään väärää.
Älkää tukeko tehotuotantoa.