Ahdistaa ja suututtaa olla näin ruma :/
En vain voi hyväksyä omaa rumuttani...en halua mennä mihinkään koska häpeän itseäni. En ole lihava, mutta ulkonäköni on muuttunut peruuttamattomasti ja usein mietinkin keinoja miten voisin näyttää siedettävämmälle, mutta ei minulla ole varaa mihinkään kauneusleikkauksiin ja toisaalta eivät nekään taida tuoda onnea. Elämäni tuntuu olevan pilalla tämän asian vuoksi, vaikka tiedän varsin hyvin ettei ulkonäkö ole kaikkikaikessa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja?
Se on kuollut mutta ap voisi sen lesken ottaa sillehän kelpaa ruma akka.
Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista.
Tiedän tunteen. Arvet yms kropassa tekevät oloni rumaksi, ja ajoittaiset turvotukset, ihottumat yms kasvoissa samoin. Vituttaa, kun kaikki on niin ulkonäkökeskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko parisuhteessa?
Olen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Meikki?
Meikkaan tarvittaessa ja olen ihan hyväkin siinä, muttei se silti poista ongelmaa...
-ap
En ole koskaan tavannut ihmistä jota pitäisin rumana, enkä usko että AP on oikeasti ruma. Heikko itsetunto taitaa olla suurempi ongelma. Ymmärrän silti, sillä olen itsekin kokenut olevani niin ruma, etten haluaisi edes kotoa poistua. Edelleen on joskus vaikeaa liikkua ihmisten ilmoilla, sillä vihaan omaa ulkonäköäni niin paljon.
Tiedän että olet varmasti kuullut tämän aiemminkin, mutta yritä keskittyä kehittämään itseäsi muissa asioissa. Omaa itseluottamustani paransi harrastukset, joissa olin hyvä. Sitä oppi ottamaan asenteen, että en ehkä ole kaunis, mutta osaan asian X, eikä ulkonäköni tee minusta yhtään sen huonompaa ihmistä. Myös minulla on oikeus elää ja olla onnellinen. Tämän myötä löysin vihdoin hyvän parisuhteenkin, jota en uskonut koskaan löytäväni ulkonäköni takia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Arvet yms kropassa tekevät oloni rumaksi, ja ajoittaiset turvotukset, ihottumat yms kasvoissa samoin. Vituttaa, kun kaikki on niin ulkonäkökeskeistä.
Otan osaa :/ kiitos vertaistuestasi
Olen muuten itsekin tosi ulkonäkökeskeinen(lähinnä kai itseäni kohtaan)...tuntuu etten voi sille mitään ja koen tosi tärkeänä että voisin olla hyvännäköinen yms.
-ap
Kauneus on kliseistä ja yliarvostettua. Rumuudessa on asennetta, kun sen kantaa tyylillä eikä suhtaudu siihen negatiivisenä piirteenä vaan voimavarana.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on kliseistä ja yliarvostettua. Rumuudessa on asennetta, kun sen kantaa tyylillä eikä suhtaudu siihen negatiivisenä piirteenä vaan voimavarana.
Kerro esimerkki rumuudesta voimavarana?
aha..suu jauhaa vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aha..suu jauhaa vaan?
Ei kaikki näyttelijät esim ole kauniita ja komeita. Avaa silmät! Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aha..suu jauhaa vaan?
Rumuus antaa motivaatiota kehittää persoonassaan muita puolia, kun ei pysty ulkonäöllään tekemään vaikutusta keneenkään. Rumuudellaan voi osoittaa, että on itsenäinen ajattelija eikä taivu muiden käsityksiin kauneusihanteista. Rumuudessa on omanlaistaan karismaa ja voimaa. On hienoa nähdä rumia ihmisiä, jotka kulkevat elämässään eteenpäin hyvällä itsetunnolla piittaamatta ulkonäöstään. Siinä on asennetta!
Tuskin kuitenkaa mikää susiruma oot. Sisäinen kauneus on tärkeempää.
Älä huoli pyöreys nuorentaa.
Yleensä jotka tekevät talläisiä aloituksia ovat oikeasti kauniita. Eivätkä tiedä sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aha..suu jauhaa vaan?
Tori Spelling, ruma kuin synti, mutta oppinut meikkaamaan erittäin hyvin. Toki suurimman osan ajasta on ammattilaisten meikattavana, mutta jossain ohjelmassa teki itse, ja piti olkein ihmetellä, mihin se ruma nainen meni.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli pyöreys nuorentaa.
Yleensä jotka tekevät talläisiä aloituksia ovat oikeasti kauniita. Eivätkä tiedä sitä itse.
En ole pyöreä, painoindeksi on n.18,6 ja olen käytännössä aika lauta
-ap
Meikki?