No-niin äitylit. Lapsesi lähtee kouluun 14.5
Ja mökkikarkureille kylmä rätti palata koronapiilosta suureen kaupunkiin.
Kommentit (113)
Katsotaan nyt. Jos bussien kouluvuoroja ei järjestetä, mun muksut ovat kotona tuon kaksi viikkoa.
Eiköhän tahtotila ole avata koulut jo aiemmin, koska tuota päätöstä kiirehdittiin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tahtotila ole avata koulut jo aiemmin, koska tuota päätöstä kiirehdittiin.
Ei ole. Ekat menee 14.5.
Haen lomaa, joten ei mene kouluun.
Ihan hyvä jos alkavat. Tytär on lukiossa, hänellä tuskin alkaa, mutta poika seiskalla ja toivottavasti hänellä alkaisi.
Ei mene. Lapseni on 3kk eikä kyllä menis vaikka ois kouluiässäkin.
Tytär on ammattikoulussa, täysi-ikäinen ja asuu omillaan. Koulu jatkuu etänä, ja niille, joiden kesätyöt ovat peruuntuneet, järjestetään kesäkoulua.
Meidän poika ei mene kouluun.
On kadettikoulussa.
Ei mene. Jos koulu avataan, anon lapselle lomaa. Ellei myönnetä, otan kotiopetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan nyt. Jos bussien kouluvuoroja ei järjestetä, mun muksut ovat kotona tuon kaksi viikkoa.
Miksi ei bussit kulkisi?
Vierailija kirjoitti:
M A H T A V A
A
Onko ego noin kova.
Vain mitä yrität kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei bussit kulkisi?
Täällä on vaihdettiin maaliskuun lopulla kesäaikatauluihin. Jos kouluvuorot otetaan käyttöön, menisi aikataulut taas uusiksi. Tuskin ryhtyvät siihen parin viikon takia.
Vierailija kirjoitti:
Haen lomaa, joten ei mene kouluun.
Ja syynä siis...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei bussit kulkisi?
Täällä on vaihdettiin maaliskuun lopulla kesäaikatauluihin. Jos kouluvuorot otetaan käyttöön, menisi aikataulut taas uusiksi. Tuskin ryhtyvät siihen parin viikon takia.
Sama täällä. Kuskit ovat myös lomautuksilla. Aikataulut muutettu kesävuoroiksi. Epäilen suuresti ettei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ekat menee 14.5.
Toivottavasti lähteet ovat saaneet oikeaa tietoa. SIlloin kyllä suurin osa pitää lapset kotona.
Jos aloitus olisi jo tässä aiemmin, useampi varmasti miettisi kouluun laittamista
Ei mene meilläkään. Pääkaupunkiseutu.
Ei lähde. Lähiopetus toteutetaan porrastetusti joten yläkoululaiseltani jää korkeintaan yksi koe erikoisjärjesteltäväksi.