Onko miehiä, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita? Kyselee nainen
Onko olemassa miehiä, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita, eivätkä haluakaan? Vaan haluavat parisuhteen. Eli sinkkuna ollessaan eivät etsi seksiseuraa baareista tai tinderistä tms. Sellaisen miehen haluaisin, mutta tuntuu että sellaiset ovat aika harvassa. Sellainen mies on mielestäni paitsi tautiriski, myös todennäköisemmin pettävä sitten suhteessa, tai ainakin lisääntynyt riski pettämiseen verrattuna sellaiseen mieheen joka ei yhden yön huumasta perusta.
Miten on? Oletko itse tällainen kuvaamani mies, tai osaatko sanoa miten iso prosentti kaveripiiristäsi on tällaisia?
Kommentit (28)
Minun mieheni väittää olleensa tällainen, ettei ole harrastanut yhden yön suhteita.
Me tapasimm toisella kierroksella 40+-vuotiaina. Miehellä oli takana yksi avioliitto ja useita löyhiä 1-7 vuotta kestäviä suhteita. (Tuo seitsenvuotinen alkoi yläasteella). Hän sanoo aina jääneensä roikkumaan suhteisiin, eikä hänellä ole koskaan ollut yhden yön juttuja.
Kyllähän meitä kilttejä miehiä on, mutta aina päästään sitten siihen että ettehän te naiset meitä lopulta kuitenkaan halua :(
On, tottakai. Mitä oikein kuvittelit?
Mitä oon nykyään miesten kanssa jutellut, niin harva aikuinen mies enää taitaa harrastaa mitään baarista iskettyjä yhden illan juttuja. Tinderistä jotkut etsivät kyllä yhden kerran panoja, mutta ei näitäkään loppupeleissä kauheasti tunnu olevan.
Nykyään moni mies, jos eivät halua parisuhdetta, niin etsivät kuitenkin pitkäkestoista seksisuhdetta tai fwb-suhdetta.
N30
Olihan se nuorena hyvä kokeilla, sen muutaman kerran kun onnisti, mutta aika pian ymmärsin ettei ne ole mun juttu. Aikuisena oli pari kertaa niinpäin, että itse olisin ollut suhteeseen valmis, mutta nainen ei.
Mutta kun juju on juuri saamattomuudessa. Riski ongelmille ja pettymyksille kasvaa eksponentaalisesti miehen menekin kasvun mukana.