Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehiä, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita? Kyselee nainen

Vierailija
29.04.2020 |

Onko olemassa miehiä, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita, eivätkä haluakaan? Vaan haluavat parisuhteen. Eli sinkkuna ollessaan eivät etsi seksiseuraa baareista tai tinderistä tms. Sellaisen miehen haluaisin, mutta tuntuu että sellaiset ovat aika harvassa. Sellainen mies on mielestäni paitsi tautiriski, myös todennäköisemmin pettävä sitten suhteessa, tai ainakin lisääntynyt riski pettämiseen verrattuna sellaiseen mieheen joka ei yhden yön huumasta perusta.
Miten on? Oletko itse tällainen kuvaamani mies, tai osaatko sanoa miten iso prosentti kaveripiiristäsi on tällaisia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso(in) osa on sellaisia tahtomattaan. Ja moni nytkin omaa ylevyyttä kovin korostava narahtaisi alta aikayksikön, jos ympärillä vain parveilisi kauniita ja himokkaita naisia. Joten vähissä ovat sellaiset miehet, jotka eivät noita harrasta, vaikka pystyisivät siihen helposti. Tiettyä luonnonoikkuutta se toki vaatiikin hillitä luonnon kovinta voimaa kultatarjottimella tarjoiltuna.

Joten sinuna suosisin esimerkiksi palstan neitsytsetiä, jolloin välttyisit varmasti pettämiseltä sekä pelkäämiltäsi taudeilta.

Ne neitsytsedäthän olisivat ensimmäisenä muita panemassa. Kun heidän itsetuntonsa nousisi ja epätoivoinen haku päättyisi, niin joku saattaisi kelpuuttaakin, ja se olisi menoa.

Itse halusin miehen, joka saisi koska tahansa jonkun muunkin, myös minua kauniimman. Tiedän, ettei hänen tarvinnut tyytyä minuun ja haaveilla koko ajan paremmasta.

Mutta kun juju on juuri saamattomuudessa. Riski ongelmille ja pettymyksille kasvaa eksponentaalisesti miehen menekin kasvun mukana.

Vierailija
22/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni väittää olleensa tällainen, ettei ole harrastanut yhden yön suhteita.

Me tapasimm toisella kierroksella 40+-vuotiaina. Miehellä oli takana yksi avioliitto ja useita löyhiä 1-7 vuotta kestäviä suhteita. (Tuo seitsenvuotinen alkoi yläasteella). Hän sanoo aina jääneensä roikkumaan suhteisiin, eikä hänellä ole koskaan ollut yhden yön juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä.

M40

Vierailija
25/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meitä kilttejä miehiä on, mutta aina päästään sitten siihen että ettehän te naiset meitä lopulta kuitenkaan halua :(

Vierailija
26/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tottakai. Mitä oikein kuvittelit?

Vierailija
27/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oon nykyään miesten kanssa jutellut, niin harva aikuinen mies enää taitaa harrastaa mitään baarista iskettyjä yhden illan juttuja. Tinderistä jotkut etsivät kyllä yhden kerran panoja, mutta ei näitäkään loppupeleissä kauheasti tunnu olevan.

Nykyään moni mies, jos eivät halua parisuhdetta, niin etsivät kuitenkin pitkäkestoista seksisuhdetta tai fwb-suhdetta.

N30

Vierailija
28/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se nuorena hyvä kokeilla, sen muutaman kerran kun onnisti, mutta aika pian ymmärsin ettei ne ole mun juttu. Aikuisena oli pari kertaa niinpäin, että itse olisin ollut suhteeseen valmis, mutta nainen ei.