Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehiä, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita? Kyselee nainen

Vierailija
29.04.2020 |

Onko olemassa miehiä, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita, eivätkä haluakaan? Vaan haluavat parisuhteen. Eli sinkkuna ollessaan eivät etsi seksiseuraa baareista tai tinderistä tms. Sellaisen miehen haluaisin, mutta tuntuu että sellaiset ovat aika harvassa. Sellainen mies on mielestäni paitsi tautiriski, myös todennäköisemmin pettävä sitten suhteessa, tai ainakin lisääntynyt riski pettämiseen verrattuna sellaiseen mieheen joka ei yhden yön huumasta perusta.
Miten on? Oletko itse tällainen kuvaamani mies, tai osaatko sanoa miten iso prosentti kaveripiiristäsi on tällaisia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta olen jo 40v, enkä käy enää edes baareissa.

Vierailija
2/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Oma miehenikin oli sellainen. Oli aluksi hyvin epävarma sängyssä, mutta on siitä vähitellen kehittynyt parempaan suuntaan. Ei vieläkään ole mikään mahtisonni, mutta parempi niin kuin olla sarjapettäjän kanssa kimpassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ex-mieheni oli sellainen. Tosin ei ollut muutenkaan sieltä seksuaalisimmasta päästä.

Vierailija
4/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tai ehkä ennemmin olin sellainen. Varsinaisia yhden yön juttuja ei varmaan ollut yhtäkään vaan kyllä ne tapahtumat liittyivät seurusteluun. Joskin ne suhteet oli välillä aika lyhyitä näin jälkikäteen mietittynä, mutta niinhän se usein nuorilla onkin. Nykyään naimisissa, enkä käy missään baareissa enää. M37v.

Vierailija
5/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon sellainen. Samasta syystä en kelpuuta suomalaista naista.

Vierailija
6/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minä esimerkiksi. Olen tosin sieltä seksuaalisemmasta päästä, mutta vain parisuhteessa.

Vierailija
7/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ensisijassa parsuhteen enkä etsimällä etsi yhden yön suhteita. Valitettavasti niitä tulee välillä silti vastaan. En mene sellaisen naisen kanssa sänkyyn jonka kanssa en olisi ainakin valmis yrittämään tapailua. Mutta monesti vain se nainen ei halua sen kummempaa ja siihen jään sitten ihmettelemään.

Vierailija
8/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue aloitusta, mutta tietenkin on. Eivät kaikki ole kieroutuneita. On olemassa täysin kunnollisia miehiä, jotka odottavat kuukausia, ennen kuin pääsevät sänkyyn. Muunlaiset miehet ovat täysin halpiksia ja turhia.

Vierailija
9/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia miehiä ja vielä semmoisia jotka ovat lisäksi hyviä sängyssä. Eihän sellainen mies joka saa vaan kerran viikossa edes ole yhtä kokenut ja hyvä kuin sellainen joka harrastaa oman vakituisen kumppaninsa kanssa seksiä 3-5 kertaa viikossa.

Varmpaan nykyään vaikempaa löytää naista joka pysyisi uskollisena ja olisi samaan aikaan seksuaalisesti avoin ja hyvä sängyssä.

Vierailija
10/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, paljonkin. Mutta lähinnä siksi että eivät usko omiin kykyihinsä pokata naisia muutenkaan joten tyytyisivät varmasti siihen ensimmäiseen jonka kanssa natsaa.

Vierailija
11/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Ei ainuttakaan yhden yön keikkaa, ja seksiä vain parisuhteessa. M44

Vierailija
12/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä löytyy, asuu tuolla Tuusniemen keskustassa.

Tai no, ei se ihan keskustassa asu

Vierailija
13/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut pubiruusujen yms. kanssa voi olla ainoa keino saafa joillekin miehille, eikä niiltäkään saa aina. Ei saa tuomita.

Vierailija
14/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden yön juttuja.

Haittaako, että käyn joskus ilotytön luona hakemassa sielunrauhaa?

En muuten kaipaa parisuhdetta just nyt.

Vierailija
15/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ensisijassa parsuhteen enkä etsimällä etsi yhden yön suhteita. Valitettavasti niitä tulee välillä silti vastaan. En mene sellaisen naisen kanssa sänkyyn jonka kanssa en olisi ainakin valmis yrittämään tapailua. Mutta monesti vain se nainen ei halua sen kummempaa ja siihen jään sitten ihmettelemään.

Näin se on minullakin mennyt.

M31

16/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa miehiä, jotka eivät harrasta yhden yön suhteita, eivätkä haluakaan? Vaan haluavat parisuhteen. Eli sinkkuna ollessaan eivät etsi seksiseuraa baareista tai tinderistä tms. Sellaisen miehen haluaisin, mutta tuntuu että sellaiset ovat aika harvassa. Sellainen mies on mielestäni paitsi tautiriski, myös todennäköisemmin pettävä sitten suhteessa, tai ainakin lisääntynyt riski pettämiseen verrattuna sellaiseen mieheen joka ei yhden yön huumasta perusta.

Miten on? Oletko itse tällainen kuvaamani mies, tai osaatko sanoa miten iso prosentti kaveripiiristäsi on tällaisia?

No, tää ainakin on :) MItäpä sitä kenenkään kanssa touhuamaan jos ei ole tunnesidettä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
17/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Vein mukanani vaan naisen, jonka kanssa ajattelin homman voivan myös jatkua. Jos ei jatkunut niin se oli nainen kun halusi yhden yön juttua. No näistä on aikaa. Nyt jo pitkään avioliitossa.

Vierailija
18/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 vuotias ja en käy baareissa tai hae petiseuraa. En tiedä miten kaverit toimivat, kun harvemmin puhumme naisista mitään. Suurin osa kavereista parisuhteissa.

Vierailija
19/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso(in) osa on sellaisia tahtomattaan. Ja moni nytkin omaa ylevyyttä kovin korostava narahtaisi alta aikayksikön, jos ympärillä vain parveilisi kauniita ja himokkaita naisia. Joten vähissä ovat sellaiset miehet, jotka eivät noita harrasta, vaikka pystyisivät siihen helposti. Tiettyä luonnonoikkuutta se toki vaatiikin hillitä luonnon kovinta voimaa kultatarjottimella tarjoiltuna.

Joten sinuna suosisin esimerkiksi palstan neitsytsetiä, jolloin välttyisit varmasti pettämiseltä sekä pelkäämiltäsi taudeilta.

Vierailija
20/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso(in) osa on sellaisia tahtomattaan. Ja moni nytkin omaa ylevyyttä kovin korostava narahtaisi alta aikayksikön, jos ympärillä vain parveilisi kauniita ja himokkaita naisia. Joten vähissä ovat sellaiset miehet, jotka eivät noita harrasta, vaikka pystyisivät siihen helposti. Tiettyä luonnonoikkuutta se toki vaatiikin hillitä luonnon kovinta voimaa kultatarjottimella tarjoiltuna.

Joten sinuna suosisin esimerkiksi palstan neitsytsetiä, jolloin välttyisit varmasti pettämiseltä sekä pelkäämiltäsi taudeilta.

Ne neitsytsedäthän olisivat ensimmäisenä muita panemassa. Kun heidän itsetuntonsa nousisi ja epätoivoinen haku päättyisi, niin joku saattaisi kelpuuttaakin, ja se olisi menoa.

Itse halusin miehen, joka saisi koska tahansa jonkun muunkin, myös minua kauniimman. Tiedän, ettei hänen tarvinnut tyytyä minuun ja haaveilla koko ajan paremmasta.