Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naisystävä haluaisi ajella minut paljaaksi

M27
29.04.2020 |

Ollan olto yhdessä 6kk ja nyt asuttu yhdessä 2kk " koronan takia " pienessä asunossa ja aika vähän tekemistä etä töitä lukuun otamatta. Naisystävälla ei ollut ajeltu mutta siistity kun tavattin. Nyt kun ollan 24/7 yhdessä niin käy koko aika kuumana. Toissa iltana vihtyi kylpärissä normaalia pidempään ja oli vetäny täysin poslarin . Ei kuulemma ole koskaan aikaisemin kehdanut.

No nyt on kuulemma niin seksikäs olo että pikkarit on kuulemma koko aika märkänä minkä olen kyllä todenut itsekin. Tänään kuitenkin ehdotti että lämmitää saunan ja parturoi minutkin =0 . Mitenkä tuosta nyt voisi kieltäytyä itse en ainakaan kehtaa mennä mihinkään ajeltuna. Haluaa kulemma kokeilla miltä tuntuu paljas vasten paljasta.

Miten tuosta voi kohteliaasti kieltäytyä. Tuli jo vähän riitaa asiasta ja ilmoiti että koska hän jo on tehnyt minun vuokse niin minunkin pitäisi suostua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Itse vedän välillä posliiniksi, välillä vain siistin lyhyeksi ja puoliso vain vähän ruokkoaa omiaan. Hän kyllä tietää että mun mielestä vois hänkin vetää posliinin, mutta tehköön oman mielensä mukaan. Nykypäivän posliinimieh ovat kaikki nähneet, joten ei uimahallissa tai muualla kukaan pidä enää friikkinä. Kerran kun on posliiniksi vetänyt, en enää päästä puskaa kasvamaan takaisin.

Se voi olla kiva ja kiihottava leikki, jos annat puolisosi ajella karvasi. Itse kun sain puolison raskaana ollessa siistiä hänen karvojaan, mulla alkoi seistä heti kovana. Tai sitten vaan sanot että haluat pitää karvasi puolison posliinista huolimatta.

Vierailija
22/22 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut n. 15 vuoden ajan siistitty tai posliini. Exä oli lähinnä naturell, mutta kerran tempaisi posliiniksi. Ai että sitä ihanuuden tunnetta kun sileä vasten sileää ja kaunis pimppi näkyi selvästi. Sitä riemua kesti muutaman seksikerran, kun exä antoi taas vaan kasvaa.

Tästäkin huolimatta karvat ovat jokaisen oma asia, eikä ketään voi painostaa edes siistimään. On minuakin pyydetty olla ajamatta, mutta ei vaan enää pysty edes mieliksi, kun on siistiin tottunut.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla