Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naisystävä haluaisi ajella minut paljaaksi

M27
29.04.2020 |

Ollan olto yhdessä 6kk ja nyt asuttu yhdessä 2kk " koronan takia " pienessä asunossa ja aika vähän tekemistä etä töitä lukuun otamatta. Naisystävälla ei ollut ajeltu mutta siistity kun tavattin. Nyt kun ollan 24/7 yhdessä niin käy koko aika kuumana. Toissa iltana vihtyi kylpärissä normaalia pidempään ja oli vetäny täysin poslarin . Ei kuulemma ole koskaan aikaisemin kehdanut.

No nyt on kuulemma niin seksikäs olo että pikkarit on kuulemma koko aika märkänä minkä olen kyllä todenut itsekin. Tänään kuitenkin ehdotti että lämmitää saunan ja parturoi minutkin =0 . Mitenkä tuosta nyt voisi kieltäytyä itse en ainakaan kehtaa mennä mihinkään ajeltuna. Haluaa kulemma kokeilla miltä tuntuu paljas vasten paljasta.

Miten tuosta voi kohteliaasti kieltäytyä. Tuli jo vähän riitaa asiasta ja ilmoiti että koska hän jo on tehnyt minun vuokse niin minunkin pitäisi suostua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä kerran voi kokeilla kun ei kuitenkaan kansantanhuista tai muusta rivosta ole kyse?

Vierailija
2/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut posliini jo 30 vuotta eikä kukaan ole koskaan asiasta maininnut, ei tutut eikä tuntemattomat. Ja ainahan voi sanoa, että sairaanhoitaja ajeli operaation yhteydessä. Minut operoitiin ja sairaanhoitaja totesi suti kourassa vain, että täällä ei tarvikaan ajella.

Me ajellaan toisemme joskus esileikkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olisit menossa koronakaranteenissa nakuilemaan? Itse olen ollut posliinina uimahallissa ja muissa saunoissa tuttujen ja outojen kanssa, eikä ole kukaan tuijotellut eikä maininnut asiasta mitään. On siellä muitakin posliinimiehiä ja siistittyjä karvoituksia, tosin enpä juurikaan niitä katsele tavallisesti.

Vierailija
4/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukkua naisellesi! Olen jo pitkään toivonut, että vaimoni yllättäisi samanlaisella estottomuudella, mutta eipä taida auttaa koronat eikä muut pöpöt. Onneksi tuo seksistä sentään tykkää, vaikka ujosteleekin sitä tuoda ilmi.

Vierailija
5/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä voi edes nakkeilla missään ihmisten ilmoilla nyt. Ja kuuluuko se nyt muille parisuhteen ympärillä muutoinkaan onko alapäässä karvaa vai ei..?

Jos et halua karvoja ajeltavan, niin sitten sanot ettet halua. Niin yksinkertaista, tarviiko siihen nyt kotona kymmenkohtainen kirjallinen selvitys esittää?

Vierailija
6/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua niin et halua. On naisystäväsi ongelma selvitä omien tunteidensa ja ajatustensa kanssa. Ei ole sinun vastuullasi se.

Tuosta et muut näkisi. Itsekin olen ollut useasti poslarina ja esiintynyt vaikkapa just uimahallissa. ”Pahempaa” on että olen masokisti. Pidän piiskatuksi ja lyödyksi tulemisesta, sen seurauksena usein esim pylly tosi pahasti mustelmilla ja välillä ihan vereslihalla. Sillä tavoin on vaan kiva käydä vaikkapa siellä uimahallissa näyttäytymässä. En tiedä kuinka moni tajuaa millainen miesp***elutka olen, mutta ajatus siitä alennustilasta ja ylenkatseesta kiehtoo ja liikuttaa.

Kukaan ei ole ikinä kysynyt, mutta moottoripyöräonnettomuudessa olen sitten ollut jos/kun ihmetellään.

Vierailija
7/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan hänen ajella kaikki karvat pois sinulta, jos hän haluaa.

Itselläni ollut jo pitkään karvaton, eikä kukaan ole vielä sanonut mitään. Käyn kiekkojoukkueen harjoitusten jälkeen suihkussa, sekä käyn useasti uimahallissa. Joskus jotkuu katsovat pitempää, antaa katsoa...

Vierailija
8/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sitten vaadi naistakaan olemaan karvaton jos et itse ole siihen valmis myös.

Vierailija
9/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sitten vaadi naistakaan olemaan karvaton jos et itse ole siihen valmis myös.

Ethän sitten turhaan lue avauksiakaan, jos sulla on asiasta mielipide muutenkin... Haloo, mimmi oli ihan oma-aloitteisesti ajellut itsensä ja alkanut painostaa poikkistakin. Monta viestiä ehtikin mennä, että joku keksi vääntää asian perinteiseen asentoon.

Vierailija
10/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä suosittelisin kokeilemaan, posliinina miehenä posliinin naisen kanssa rakasteleminen oli todella kiihottava kokemus. Kokemus varmaan laimenisi, jos aina oltaisiin täysposliinina, joten tätä olisi varmaan hyvä pitää "harvinaisena herkkuna". Mutta ainakin sillä kerralla kun naiseni sai elämänsä ensimmäistä kertaa täysin ajeltua kalua, hän oli todella kuumana. Luulen, että hän tulee saamaan posliinia vielä toistekin. Eihän sitä nyt välttämättä kovin usein kuitenkaan yleisissä suihkuissa olla, ja yllättävän äkkiä ne karvat kasvavat takaisin, joten ei posliini ole mikään lopullinen ratkaisu jota pitäisi katua lopun ikänsä.

Vierailija
11/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaahan ne takas. Kaikkea pitää kokeilla paitsi homoutta ja itsemurhaa.

Vierailija
12/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajellaan yhtä aikaa aina joskus kaikki karvat pois.

Molemmat nautimme kun saa aivan karvattomana että litisee!

Suuseksi on paljon parempaa karvattoman, se kiihottaa ajelemaan useamminkin.

Vierailija
13/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten päätin kerran kokeilla ajella kalun posliiniksi. Se oli niin hyvä kokeilu, ettei sen jälkeen ole karvoja siellä enää ollutkaan. Tuntuma on ihan erilainen ja jos nainenkin on posliini, on se aika herkkua. Anna mennä vaan. Eikä kukaan missään ole mitenkään kiinnittänyt muualla asiaan huomiota.

Vierailija
14/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Lukutaito ja luetun ymmärtäminen heikkenee kovaa vauhtia.

Vierailija
15/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et halua ajaa niin et aja. Miksi miehen pitäisi tuohon alistua? Jos kysymys olisi aseteltu toisin päin niin vastaukset olisi aika erilaisia. Alkaen 'jätä se pedofiilisika'

Vierailija
16/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et halua ajaa niin et aja. Miksi miehen pitäisi tuohon alistua? Jos kysymys olisi aseteltu toisin päin niin vastaukset olisi aika erilaisia. Alkaen 'jätä se pedofiilisika'

No täytyy myöntää, että jos nyt mietin tilannetta toisinpäin.. että mun mies haluaisi että ajan poslarin ja sitten alkaa riidellä kun sanon etten halua.. no en ehkä jättäisi sitä sikaa, mutta olisi se älytöntä ja törkeää. Eikä siis toisinkaanpäin mitenkään ok!

Mutta mitenkähän ap:n kävi?

Vierailija
17/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulu tietenkään suostua mihinkään sellaiseen mitä ei halua tehdä. 

Mutta sen sanon, että en ymmärrä miksi karvattomuus tuntuisi nololta. Mitä olen nähnyt miesten vehkeitä (kaveriporukan miehet + seksikumppanit) viime vuosien aikana, niin tuntuu että melkein kaikki ovat ajelleet karvansa pois. Suurin osa on ollut ihan posliineja. Eli eiköhän se ole aika yleistä. 

18/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ihanampi ottaa kalukin suuhun, kun ei ole karvoja kurkku täynnä. Ja paljon puhtaampikin on toki, ja sama tuolla omassa alakerrassa - varsinkin näin helteillä. Ja vielä, se kalu on jotenkin isompikin ja ihanampi..Anna mennä siis.

Vierailija
19/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten sokeroin varren, pussit ja vaon ja sitten trimmaan karvoituksen. Posliiniksi kynitty kyllä monasti, mutta kun muuten sitten niin karvainen, niin vähän höhlän näköistä. Kun vatsa ja rinta myös kynitty, niin OK - mutta melko kallista vain miehille. Itse hoidan nykyään sokeroinnit meillä.

Salilla, uimahallissa tai sukulaisten kanssa saunassa ei ole tarvinnut mitään suun soittoa kuunnella. Eipä kaveriporukalla muistaakseni saunassakaan. Eli kannallaa ainakin kokeilla - ajellen tai sokerilla. Varsinkin sokeroidut pussit on sileät ha herkät ja kyllä kieli tuntuu niillä todella hyvältä.

Vierailija
20/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta mukavaa onkin, jos naisystäväsi tekee sheivaustyöt, ja itse saat vain antautua palveltavaksi... :)

Toki miehen genitaaleissa on paikkoja, joihin huolimaton "kosmetologi" tekee helposti kipeää tai haavoja varomattomalla höylän tai shaverin käytöllä.

Mutta minultakin on siis joskus nainen sheivaillut karvat pois, ja annan mielelläni hänen tehdä sen uudelleenkin...