Kuinka juntti pitää olla että vetää hautajaisissa tai niiden jälkeen kännit?
Vieläpä niin, että muut näkee. Jos on pakko, tekisi sen edes omissa oloissaan kotona.
Kommentit (12)
Tai häissä. Katoin just jotain hääohjelmaa niin siellä joi sekä vieraat että morsian ja sulhanen.
Exä piti mua ihan mielipuolena, kun hänen sukunsa tapa pitää hautauksen päälle ryyppäjäiset, oli mun mielestä outo. Mikään muu kuin pään täyteen vetäminen, ei käynyt heille järkeen.
Moni vainajakin otti eläessään mielellään huikkaa. Hienoa on kuolla kuten elikin.
Miksi muiden pitää olla outoja, miksi kaikki eivät voi olla samanlaisia kuin minä? Maailma olisi kaikille helpompi ymmärtää!
Nimenomaan kuulostaa juntin vastakohdalta. Varsinkin jos juo seurakunnan tiloissa.
Jos päivällä on hautajaiset niin miksi niiden jälkeen ei voisi juoda? Esim illalla kotona? Vai mitä tarkoitat sanomalla hautajaisten jälkeen?
Niin, mielialalääkitys alkolla voi karata käsistä
eipä-juopollakin ja juoppo nyt on juovuksissa häät ja hautajaisen.
Olin hautajaisten jälkeen lesken seurana. Mentiin baariin ja juotiin viinaa.
Leski oli ihan sekaisin, kai se oli joku vastareaktio tilanteeseen. Ehkä hän ajatteli, ettei hänen elämänsä tähän päättynyt.
Suru teettää monenlaisia reaktioita.
Luultavasti stadilainen täytyy olla.
Kyllä varmasti aika moni juo hautajaisten jälkeen, mutta kotona. Me ollaan myös juhlittu 70-vuotis juhlia perhepiirissä hautajaisten jälkeen, tosin ei tätä suruperheelle kerrottu. Ei se elämä voi hautajaisiin päättyä.
Itse olen absolutisti, mutta jollekin ne hautajaiset voi olla niin kova paikka, ettei kestä selvin päin.