Laihduttamisesta tullut pakkomielle
Hyppään koko ajan vaa'alla, kaikki ruoka tuntuu etovan (paitsi tonnikalasalaatti), kyttään kaloreita jne. Aloitin laihdutuksen 75 kg:sta tammikuussa ja nyt painan n. 65 kg ja tuntuu upealta, kun vaan laihtuu, mutta tuntuu, että henkisesti kaikki ei ole nyt ihan ok... Syön ihan liian vähän enkä uskalla lisätä mitään, koska pelkään, että lihon... Muilla tällaista?
Kommentit (23)
2500 kcal on ihan valtava määrä naiselle ellet tee todella fyysistä työtä tai treenaa todella aktiivisesti. Itse liikun muutaman kerran viikossa ja työ tietokoneella istumista, joten mun kaloriraja oltava selvästi alle 2000.
Vierailija kirjoitti:
2500 kcal on ihan valtava määrä naiselle ellet tee todella fyysistä työtä tai treenaa todella aktiivisesti. Itse liikun muutaman kerran viikossa ja työ tietokoneella istumista, joten mun kaloriraja oltava selvästi alle 2000.
Muista myös että kaikki eivät ole lyhyitä.
Jos liikut oikeasti paljon ja työsi on fyysistä, niin saatkin syödä. Jos taas liikuntasi on kävelylenkkejä muutaman kerran viikossa ja istumstyö, niin sitten tuo kalorimäärä on aivan liikaa.