Onko nyt niin, että Posti on lopettanut kiinasta tulevien pakettien jakelun?
Kaikki paketit katoaa kun saapuvat Suomeen. Yli kuukauden ovat olleet Suomessa, joten tuskin edes tulevat koskaan.
Omistajaohjaus saisi tehdä työnsä. Miksi kehoitetaan tilaamaan verkosta jos ei viitsi tehdä omia hommiaan?
Kommentit (17)
Postilla on kiirettä. Eikä ne kuulemma välttämättä ole Suomessa. Vai onko sulla kirjattu kirje?
Ei ne saa mitään jaettua lupaamassaan ajassa. Tämä oli viimeinen kerta kun käytän enää postin palveluja.
Ei ole lopettanut, kyllä meille on tullut ihan normaalisti.
Kuulemma euroopassa liikkuvakin posti pitäs kulkea normaalisti, mut nyt olen odottanu yli kuukauden briteistä tulevaa tilausta.
Kiinasta tilatut paketit voisi samantien käännyttää takaisinn. Eikö lähempää löytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Postilla on kiirettä. Eikä ne kuulemma välttämättä ole Suomessa. Vai onko sulla kirjattu kirje?
Seurannan mukaan on. Mitä tuollaisella seuranna tekee jos se ei pidä paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan.
Miksi se on hyvä? Kerro nyt vielä kuinka kaikki sieltä tilattu on "turhaa", mutta sitten kun sen saman tuotteen hakee lähimarketista, niin se ei olekaan enää turha.
Voisivat ottaa kympin lunastusmaksun paketeille, niin ehkä se hillitsisi kiinakrääsän tilaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinasta tilatut paketit voisi samantien käännyttää takaisinn. Eikö lähempää löytyisi?
Oletko katsonut missä ne sun käyttämäsi tuotteet valmistetaan? Sieltä Kiinasta ne samalla tavalla tulee vaikka ostaisit ne lähikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat ottaa kympin lunastusmaksun paketeille, niin ehkä se hillitsisi kiinakrääsän tilaamista.
Kaikki Kiinasta tilattu ei ole krääsää. Vain osa paketeista on Wishin tms. toimituksia, mutta aika paljon on myös erikoistilauksia, tuotteista mitä ei muualta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurannan mukaan on. Mitä tuollaisella seuranna tekee jos se ei pidä paikkaansa?
Onko se sillä seurantakoodilla joka toimii myös Suomen postilla, vai Kiinan omilla? Tässä on vanha juttu koskien tuota seurantaa:
https://yle.fi/uutiset/3-9866129
Itselläkin on joskus viipyneet yli kuukauden siitä kun kiinan seuranta sanoo olevan kohdemaassa.
Ja ehkä postin kiireistä johtuen kiinapaketit jää hännille, ja ensin tulleet jaetaan viimeisenä...
Vierailija kirjoitti:
Postilla on niin kiire. että on ilmoittanut lomautuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen maksanut jo postimaksun siitä paketista. Laittakoon sen sellaiseksi, että kattaa kulut. Se kiinakrääsä on sitä samaa krääsää mitä ostat itse kaupasta täällä Suomessa.. urpo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen maksanut jo postimaksun siitä paketista. Laittakoon sen sellaiseksi, että kattaa kulut. Se kiinakrääsä on sitä samaa krääsää mitä ostat itse kaupasta täällä Suomessa.. urpo!
Harvemmin kaupasta ostetaan kooltaa räikeästi väärää. Eipä taida Posti paljoa maksamastasi postimaksusta saada kulujaan kattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kaupasta ostetaan kooltaa räikeästi väärää. Eipä taida Posti paljoa maksamastasi postimaksusta saada kulujaan kattamaan.
Mistä v#tusta sä oikein höpiset? Älä ota osaa keskusteluihin jos et tiedä mistä puhutaan.
No ei taida olla.