Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin plussa herkällä raskaustestillä?

Aloittaja
29.04.2020 |

Kuinka aikaisin olette plussanneet herkällä raskaustestillä? Kannattaako näin oletetulla rv 3+0 vielä edes testata?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/26 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3+5 Romed vuonna 1999.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää ovulaatiosta

Vierailija
24/26 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Selkeitä oireita raskauden suuntaan minulla kyllä on... Mutta voiko niitä edes olla ennen plussausta?

Minulla oli pahoinvointia ennen plussaa, mutta selkeitä raskausoireita on muka ollut muulloinkin.

Minullakin oireina arat rinnat, väsymys, etova olo (etenkin aamuisin, aloin yökkimään pestessäni hampaita...), paineentunne vatsalla, jomotus alaselässä sekä pistely alavatsalla (tämä pistely ei siis vaikuta yhtään ovulaatio- tai kuukautiskivuilta).

Voiko kiinnittyminen kestää useita päiviä? Vai voiko nämä kaikki oireet olla vain kuviteltuja...

Mulla dpo10, ajattelin odottaa viikonlopun vielä ennen testaamista. Mulla kans tuo etova olo on se selvin, tänään on kahvi aiheuttanut niin hirveän kuvotuksen ja olo on ollut lähes krapulanomainen. Eilen meinasin revetä henkseleistäni kun työkaverilla oli aamupalaleivässään keitettyä kananmunaa ja se haisi koko taukotilassa (ainakin mun nenään), kotona puoliso haisi ällöttävälle ja tänään nenään kantautui jostain sellainen koiran kuivatun namin haju (siis tyyliin jotain eläintä/sisäelintä tai mokkanahkamainen). Työpaikan liimat ja industrial degreaser myös aivan ylivoimaisen hajusta. Rinnat ei nännejä ihmeemmin kivistä, mut alavatsa kyllä oireilee, ja tänään heijastunut myös selän puolelle. Ihan jäätävä pettymys jos tämä ei muka ole raskaus (olen pmos vaivainen ja nyt kolmas letrokierto, bongattu ovis toissa sunnuntaina.).

Vierailija
25/26 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Selkeitä oireita raskauden suuntaan minulla kyllä on... Mutta voiko niitä edes olla ennen plussausta?

Tietenkin voi.

Vierailija
26/26 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Tietenkin voi.

Voi olla, että sinulla hormonit nyt alkoi vauhdilla hyrrätä ja teepä testi, niin kyllä se näkynee jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä