Kauhee haju taas rapussa!
Mikä tas haisee? Ihme haju. Mun tyttö sano et sika paska haisee taas. Kuka se on?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Joku tupruttelija naapurissa?
Ei oo. Sen hajun mä tunnistan. Tässä vähän kun paska mut tosi väkevä haju. Noitten yhen koira kusee rappuun koko aika mut ei se haju tollanen.
Mene takaisin kotiisi niin lakkaa rappukäytävä haisemasta.
En tiedä mutta meidän talossa asuu muutama tumma perhe ja aivan hirvee haju tulee niiden ruuista ihan pistävän voimakas kusen haju!!
Sanoinkin aina että kusisoppaa taas valmistavat..
joku ihme mauste kai?
Vierailija kirjoitti:
Oisko joku kuollu naapuris?
En mä usko. Se kait haisis koko aika? Ainakin kolmas kerta.
SuloVilen kirjoitti:
En tiedä mutta meidän talossa asuu muutama tumma perhe ja aivan hirvee haju tulee niiden ruuista ihan pistävän voimakas kusen haju!!
joku ihme mauste kai?
Täälläkin joku tekee vähän väliä jotain kuuman kusen hajuista ruokaa! Mitä ihmettä se voi olla?
Vierailija kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
joku ihme mauste kai?Täälläkin joku tekee vähän väliä jotain kuuman kusen hajuista ruokaa! Mitä ihmettä se voi olla?
Ehkä ne vanhasta tottumuksesta tislaa kusesta vettä, kun ovat tottuneet vähävesisellä seudulla asumaan aiemmin
Vierailija kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
joku ihme mauste kai?Täälläkin joku tekee vähän väliä jotain kuuman kusen hajuista ruokaa! Mitä ihmettä se voi olla?
Keittää munuaisia. Siitä lähtee just kusen kaltainen haju. En tajua kuka niitä haluaa syödä?
Kuivunut lattiakaivo haisee viemäriltä. Vettä sinne, vesilukko toimii.
Pari kertaa olen joutunut hoitamaan homman itse, vaikka tietysti siivoojat tuon asian tietää. Mutta jos kaivo on lukon takana, tilassa joka siivotaan vain kerran kaksi kuussa, voi olla että kuivuu. Meillä oli pesutuvan vessa.
Jos sitä voi kuvailla viemärin ja ammoniakin hajuksi niin googlaa nuo, en viitsi tähän laittaa, siitä tulee aina paha mieli jollekin.
Joku tupruttelija naapurissa?