Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pienestä lapsesta voi päätellä et on homo?

Vierailija
29.04.2020 |

Kiinnostaa tietää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti noita on luettu, kun joku tulee viimein kaapista, että lähiriipi on kommentoinut että ei tullut yllätyksenä, pienestä astihan se on ollut selvää. Tiedä sitten. Varmaan vaihtelee. Itselläni yksi kaveri ala-asteelta, joka kerran pussasi mua koulun jälkeen kotimatkalla. Olin hyvin hämmentynt. Erkanimme ala-asteen jälkeen eri kouluihin, mutta nykyään on kuulemma avoimesti bi.

Vierailija
2/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, onko homo vai ei? Aika pervoa olla kiinnostunut muiden suuntautuneisuudesta, etenkin lasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mun veljen kuopusta epäillään homoksi, on kahdeksan vuotias ja saattaa ollakin. t.ap

Vierailija
4/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etusormi on nimetöntä pidempi, silloin on homo.

Vierailija
5/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita sukupuolen vaihdosprosesseja tehdään jo alle kouluikäisille jossain päin eli ainakin niiden mukaan ihmisen seksuaalisuus on suunnilleen syntymästä asti tiedossa. I

Vierailija
6/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla traditionaalisessa mielessä "feminiinisesti" käyttäytyvä ja silti umpihetero. Homoissa on supermaskuliinisia ihmisiä. Sama naisissa: "Poikatytöt" kasvavat useimmiten heteroiksi ja lesboissa on todella naisellisia naisia.

Eli ei, lapsen käytöksestä ei voi päätellä seksuaalista suuntautumista. Sitten kun vastakkainen tai oma sukupuoli alkaa kiinnostaa romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä, sitten voi jo sen perusteella esittää arvailuja. Joillain romanttinen rakkaus, ihastuminen, voi alkaa jo varhain, ihan ala-asteella jo lapsi voi huomata, että tykkää eri tai omaa sukupuolta olevista. Toisilla voi omaan seksuaalisuuteen havahtuminen ja ensimmäiset ihastukset tapahtua vasta pitkällä teini-iässä.

Vierailija
7/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meidän pojasta näkee ihan selvästi ettei se ainakaan homo ole. Ainakin 3 vuotiaasta se jo näkyy

Vierailija
8/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli-identiteetti ja seksuaali-identiteetti ovat kaksi ihan eri asiaa!

Niilläkin, joilla sukupuoli-identiteetti löytyy varhain, voi mennä kauan että seksuaali-identiteetti hahmottuu.

Jo hyvin pieni lapsi voi tietää, onko poika vai tyttö. Sen sijaan oman seksuaalisuuden nimeäminen ei oikein ole mahdollista ennenkuin on kyllin kypsä ihastumaan.

Vierailija
9/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap.

Mulla on ystävä, lesbo. Hän on aina tiennyt. Silti ei ole heti ymmärtänyt. Vasta sitten kun tällaiset aiheet (kiinnostuminen toiseen) tulee ajankohtaiseksi.

Olen itse hetero. Ja aina tuntenut näin, vaikka en lapsena ole asiaa edes pohtinut. Olen aina ollut poikatyttö, joka ihastui helposti poikiin. Yläasteella mua luultiin silti lesboksi, koska pidin kavereita kädestä ja halailin.

Kai se vaan kumpuaa niin syvältä itsestään. Tullut ns syntymälahjana tuo seksuaalisuus.

Tue tätä lasta! ❤️

Vierailija
10/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näyttää sille tissit, jos ei seiso niin on. 

Vierailija
11/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kromosomi on XY ja naisen XX.  Totuus on se, että on mies tai nainen ja millään leikkauksilla ei sitä voi muuttaa.

Se, että jos lapsi pussaa samaa sukupuolta ei todellakaan kerro mitään seksuaalisesta suuntaumisesta yhtään mitään.

Nämä asiat liittyvät mieluimmin jonkinlaiseen mielen sairauteen.

Vierailija
12/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on liian vanhoja abortoitaviksi, laillisesti.

Vierailija
13/13 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eleiltään, kiinnostuksen kohteiltaan, liikkumiseltaan ja ulkonäöltään tosi tyttömäinen 8-vuotias poika, joka on ihastunut pari kertaa tyttöön. Itse olin poikatyttö lapsena. Olen ihan tavallinen hetero ja niin taitaa poikanikin olla. Nuiremmasta, ”poikamaisesta” pojastani en yhtään vielä tiedä, koska ihastuksia ei ole vielä ollut.