Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä muisto on viimeksi hävettänyt sinua?
28.04.2020 |
Itseäni se kun harrastin seksiä puistossa kännissä entisen poikaystävän kanssa päivällä. Onneksi vain max. 3min. Puiston vieressä menee autotie. Tästä on jo useampi vuosi luojan kiitos.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Viimeksi tänään on hävettänyt tämänpäiväinen typeryys. Soitin työpaikkailmoituksen johdosta ko. paikkaan, koska usein neuvotaan soittamaan, että hakija jää mieleen, kun hakijoita on nykyään niin paljon joka paikkaan.
No, koska olen työtön ja mökkihöperöitynyt koronankin vuoksi, sain omituisen puheripulin siinä kun yritin kuulostaa reippaalta ja iloiselta. Annoin itsestäni aivan hassahtaneen vaikutelman. Puhuin ummet ja lammet täysin asiaankuulumattomia asioita enkä antanut toiselle suunvuoroa.
Oikeasti olen ihan järkevä ihminen, mutta näköjään näin voi käydä kun ei päiväkausiin puhu kenenkään kanssa. Vanhat ihmisethän on tuollaisia, en yleensä minä.
On turha jättää hakemusta siihen paikkaan. Toivottavasti se puhelimessa ollut vastuuhenkilö vain unohtaa nimeni mahdollisimman nopeasti enkä ikinä törmää häneen muissa yhteyksissä.
Hävettää.