Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla suunnilleen sama palkka puolison kanssa?

Vierailija
28.04.2020 |

Onko harvinaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Tasa-arvo on edennyt jo niin pitkälle, että puolisot ovat pääsääntöisesti samapalkkaisia. Etenkin kun akateemiset miehet ovat mieltyneet akateemisiin naisiin.

Vierailija
2/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sairauspäiväraha on sama mitä mun miehen palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjämieheni tulot vaihtelevat jonkin verran enkä edes tiedä niitä. Hän itse näki seurusteluaikana minun palkkalaskelmani ja sanoi, että ansaitsen enemmän kuin hän.

Vierailija
4/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltiin pitkään hyvin tasaväkisiä. Nyt on yli tonnin ero, mutta ei se oikeastaan tunnu kovin paljon, kun toisen palkka alkaa vitosella ja toisen kutosella. Verotus huolehtii...

Vierailija
5/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama palkka. Minulla on kolme akateemista tutkintoa ja teen vaativaa työtä yhteiskunnan hyväksi. Miehelläni on ammattikoulu peruskoulun jälkeen, silti sama palkka kuin minulla. Tasa-arvoa?

Vierailija
6/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama palkka. Minulla on kolme akateemista tutkintoa ja teen vaativaa työtä yhteiskunnan hyväksi. Miehelläni on ammattikoulu peruskoulun jälkeen, silti sama palkka kuin minulla. Tasa-arvoa?

Olet kuluttanut niin paljon yhteiskunnan varoja turhaan opiskeluun, ettet ansaitse edes tuota.

Vierailija
7/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokarhu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuluttanut niin paljon yhteiskunnan varoja turhaan opiskeluun, ettet ansaitse edes tuota.

Ei taida työsi kovin vaativaa olla, jos palkka on sama kuin ammattikoulun käyneellä. Vai mitä miehesi tekee, onko kansanedustaja?

Vierailija
8/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä tuolla on tasa-arvon kanssa? Oikeudenmukaisuuden perään kannattaisi ennemminkin kysellä, jos haluaa nillittää. Muuten kyllä vaikuttaa siltä, että miehesi on hoitanut asiansa fiksummin jos saa saman palkan vähemmällä vaivalla.

Vierailija
9/9 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1,8 x puolison palkka, eli suurempi kuin puolisolla, tätä ei aloituksessa kysytty mutta kommentoin että ei tämä niin harvinaista enää nykyään ole, vielä 10v sitten kyllä oli ja herätti ihmetystä.

T. Naisjohtaja