Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koirapuistoon mennä ilman koiraa

Vierailija
28.04.2020 |

Ihan vaan hengailemaan ja rapsuttelemaan koiria omistajan luvalla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kukaan kiellä? Isoissa puistoissa joissa on paljon koiria ei edes tiedä mikä koira on kenenkin..

Vierailija
2/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä. Mutta älä anna koirille mitään syötävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit mennä. Mutta älä anna koirille mitään syötävää. 

En tietenkään. Lähinnä vaan koirakuumeisena haluaisin tutustua eri rotuihin. :)

Vierailija
4/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kanssa käy.

Vierailija
5/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä kukaan kiellä? Isoissa puistoissa joissa on paljon koiria ei edes tiedä mikä koira on kenenkin..

Niin no mä lähinnä mietin että onko se outoa jonkun mielestä. :D Tässä on lähellä pieni puisto, ei kovin montaa koiraa yhtä aikaa.

Vierailija
6/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mä lähinnä mietin että onko se outoa jonkun mielestä. :D Tässä on lähellä pieni puisto, ei kovin montaa koiraa yhtä aikaa.

Kysy nyt ainakin lupa niiltä koiranomistajilta ensin.

Itse lähtisin kyllä pois, jos olisin koirani kanssa puistossa ja joku olisi tulossa sinne silittelemään koiraani. Mutta monella ei varmastikaan ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
7/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähtisin kyllä pois, jos olisin koirani kanssa puistossa ja joku olisi tulossa sinne silittelemään koiraani. Mutta monella ei varmastikaan ole mitään sitä vastaan.

Mua ei haittaisi. Tosin en pysty lupaamaan, että koira jaksaa olla siliteltävänä. Ja minulle on ihan sama jutella koirapuistossa koirallisen tai koirattoman kanssa. 

Vierailija
8/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi. Tosin en pysty lupaamaan, että koira jaksaa olla siliteltävänä. Ja minulle on ihan sama jutella koirapuistossa koirallisen tai koirattoman kanssa. 

Itse käyn puistossa vain silloin kun siellä ei ole muita, en jaksa jutella vieraiden kanssa, ja koirallakin on omat kaverit, joita tavataan muualla. Epäilen kyllä, ettei minunkaan koirani jaksaisi kiinnostua vieraasta ihmisestä puistossa ollessaan, siellä on niin paljon hajuja tutkittavana. Mutta ylipäätään minua rasittaa, kun vieraat ihmiset haluavat silittää koiraani ollessani lenkillä. Jos sitä tapahtuisi vain joskus, se olisi OK, mutta valitettavasti se on lähes jokapäiväistä. Olisi pitänyt hankkia vähemmän söpö koira, niin ehkä saisin olla rauhassa :D

Vierailija
9/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois outoa! Lähtisin varmaan aika äkkiä menee.

Vierailija
10/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirapuistohan on oiva keino oppia tuntemaan koirien käytöstä ja eri rotujen eroavaisuuksia. minun puolestani tervetuloa.

Vierailija
11/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
12/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä koiralta sitä silitysasiaa. Moni omistaja on superhapan kun koira haluaa tehdä tuttavuutta ja halajaa rapsutuksia. Sehän on sen koiran valinta ei omistajan. Jollei koira halua rapsutuksia niin se ei tule lähelle.

Tuntuu että ihmiset jotenkin panttaa niitä silityksiä lemmikkieläimiään kohtaan. Ärjytään ja komennellaan ja kerran kuussa annetaan minuutti rapsutuksia. En ymmärrä ollenkaan? Kyllä eläin osoittaa jos se haluaa hellyyttä ja miksi sitä pitää pantata? Ei koira ole mikään esine vaan tunteva elävä olento. 

Vierailija
13/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä koiralta sitä silitysasiaa. Moni omistaja on superhapan kun koira haluaa tehdä tuttavuutta ja halajaa rapsutuksia. Sehän on sen koiran valinta ei omistajan. Jollei koira halua rapsutuksia niin se ei tule lähelle.

Tuntuu että ihmiset jotenkin panttaa niitä silityksiä lemmikkieläimiään kohtaan. Ärjytään ja komennellaan ja kerran kuussa annetaan minuutti rapsutuksia. En ymmärrä ollenkaan? Kyllä eläin osoittaa jos se haluaa hellyyttä ja miksi sitä pitää pantata? Ei koira ole mikään esine vaan tunteva elävä olento. 

Moni koiranomistaja ei kehtaa näyttää kuinka läheinen suhde heillä on koiraansa. Siksi ulkona pitää olla pokkana ja komentelevinaan koiraa. Kotona sitten taas lässytetään täysillä.

Vierailija
14/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta kyllä itse vähän karsastaisin jos tulee sisälle asti. Sen sijaan aidan ulkopuolella koirien katseleminen on yleistä ainakin pikkukoirien aitauksissa. Omistan chihuahua-koiria ja moni aikuinenkin tykkää katsella niiden puuhastelua.

Vierailija
15/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni koiranomistaja ei kehtaa näyttää kuinka läheinen suhde heillä on koiraansa. Siksi ulkona pitää olla pokkana ja komentelevinaan koiraa. Kotona sitten taas lässytetään täysillä.

Hahah, itse olen juuri tällainen koiranomistaja! :D mun mielestä on vaan noloa julkisesti lässytyää jollekin eläimelle mutta kun kukaan muu ei näe eikä kuule niin asia on aivan eri.

Vierailija
16/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ap:llä on korona ja se lääppii jonkun koiraa räkäisin käsin?

Vierailija
17/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Mitäs muut koirapuistoilijat on mieltä?

Vierailija
18/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiva jos koiraa harkitseva tai koirarakas tulisi puistoon. Mieluummin niin, kuin että sokkona hankkii pennun ja rotu ei sitten ehkä sovikaan. Kertoisin ummet ja lammet koirani rodusta jos ap vaan jaksaisi kuunnella.

Vierailija
19/29 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen koirani ei välitä vieraista ihmisistä eikä koirista, joten en sen kanssa puistossa käy. Mutta jos minulla olisi sellainen koira joka haluaisi käydä koirapuistossa, niin minulle olisi ihan ok, jos joku tulisi kyselemään rodusta ja näin. Voisin jutella ja vastata kysymyksiini. Koiraakin saisi silittää, jos se olisi koiralle ok. Arvostan kyllä sitä, että ensin kysytään, saako silittää, eikä vaan aleta silittämään. 

Vierailija
20/29 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi kiva jos koiraa harkitseva tai koirarakas tulisi puistoon. Mieluummin niin, kuin että sokkona hankkii pennun ja rotu ei sitten ehkä sovikaan. Kertoisin ummet ja lammet koirani rodusta jos ap vaan jaksaisi kuunnella.

Näin ajattelinkin. :) Koirakirjat ja google kertoo vain osatotuuden. Toki koirat rodunkin sisällä ovat erillisiä yksilöitä erilaisine luonteineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi