Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen ollut ainakin kamala teini ja pihalla oleva nuori aikuinen

Vierailija
28.04.2020 |

Tuossa 17v tyttöystävä-ketjussa monet on sen perusteella valmiita diagnosoimaan nuoren narsistiksi jos käytös on itsekästä tai ailahtelevaista.

Kuinka moni myöntää olleensa tyhmä/hankala nuorena mutta lopulta tullut ihan hyväksi aikuiseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko jännä-tyttö?

Vierailija
2/7 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko jännä tyttöjä ja oliko teillä kavereina myös kiltimpiä poikia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oot kamala ja pihalla oleva keski-ikäinen ja äänestät PS koska ne tittuilee eniten ja tyhmimmin.

Vierailija
5/7 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kamala ja ihan pihalla suunnilleen ikävuodet 13-25v. Nykyään ihan tavallinen ja ystävällinen aikuinen.

Vierailija
6/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tyhmä, enkä tehnyt typeriä juttuja, kuten että koskaan olisin heilunut kännissä pitkin kyliä, koska se olisi ollut noloa, mutta olin kyllä todella itseriittoinen, aina oikeassaoleva, ja hieman myöskin manipuloiva nuori, ja nuori aikuinen. En olisi koskaan ollut poikakaverin kanssa joka ei olisi tehnyt niin kuin minä sanon, koska hän olisi osoittanut tyhmyytensä tekemällä toisin, sillä minä tiesin kuitenkin paremmin, enkä olisi voinut tyhmän kanssa seurustella. Eli jos joku ei ollut samaa mieltä kanssani, hän oli tyhmä. Tyhmä kelpasi kyllä kaveriksi, muttei kumppaniksi. Pitemmän päälle tämä ei tietenkään toimi, ja olinkin melkein 10 v sinkkuna, ennen kuin asetuin aloilleni nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
7/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up