Pelottaisiko jos näkisit suden tai ahman jälkiä
Mökkisi lähellä? Aamulenkillä potkukelkalla näin ahman jäljet.
Kommentit (31)
Ja ihmiset ovat tappaneet aika monta sonnia ja tappavat koko ajan. Pidän kyllä ihmistä tämän pallon vaarallisimpana ja aggressiivisimpana lajina millä mittarilla vain.
En minä jälkiä pelkää. Näissä kairoissa on niiden jälkien jättäjillä enemmän syytä pelätä kuin minulla. Tiettävästi ihmiset ovat tappaneet täällä enemmän ahmoja ja susia kuin ne ihmisiä.
Oikeasti pelkään enemmän ampiaisia, vaikka ne eivät jätä jälkiä.
1. Miksi kukaan pelkäisi ahman jälkiä
2.
En, en edes tietäisi että ne on suden tai ahman jälkiä.
Suden jälkiä olen nähnyt, ja perheenjäseneni ihan susiakin. En ole pelännyt, täällä sudet väistävät ihmistä, mutta pelkään niiden puolesta, jotka elävät ihan itärajalla ja sudet pyörivät pihapiirissä jatkuvasti.
Taitaa pöndet pelätä susia melkein yhtä paljon kuin uudenmaan karanteenialueen asukkeja.
En tosiaankaan! Susi on upea eläin, kerran nähnyt pellon reunassa. Shmaa en ole nähnyt, karhun jälkiä kyllä. Luulen, ettö ne eläimet on nähneet minut aika monta kertaa.
Totuudensana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako ihmistä ahma on tappanut ikinä Suomessa? Veikkaan että 0 tai 1 tapausta.
Ahma tappanut 0. Karhu yhden ja susi yhen. Kissa tais olla aiheutanut 3 kuolemaa, koirat jotai 20, kyyt Tais ola muutaman ja oliko ampiaiset vähä enemmä, pässi tappanut yhden ihmisen.
Ja montako ihmistä ihminen on tappanut, sanotaanko vaikka rattijuoppo?
No en, kun en pelännyt edes mökkipihan läpi jolkotellutta sutta. Enempi ahdistaa ja pelottaa ylimääräisten/vieraiden autojen ja ihmisten näkeminen omalla mökkitiellä. Itseasiassa ahdistaa ihan pelkkä ajatuskin.
Ahma olisi muuten kiva nähdä, on jotenkin nätti.
En pelkää. Suorittaessani metsästäjätutkintoa Ruotsissa, siihen kuului myös jälkien tunnistaminen maastossa.
En muuten pelkää mitään. Elämä menee niin kuin tarkoitettu. Kismet!