Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin rehellisesti selvittää, mikä minussa on vikana?

Vierailija
28.04.2020 |

Olen saanut kahdet pakit elämäni aikana ja kumpikin heistä oli minulle todella merkittäviä ihastuksia. Koetin kummaltakin kysellä, mikä minussa on vikana, sillä se auttaisi ehkä jatkossa löytämään seuraa. Kumpikaan ei rehellisesti ja avoimesti vastannut. Olen joskus muiltakin koettanut kysellä, mikä minussa on vikana, mutta kukaan ei vastaa.

Sellaisen olen huomannut, että niinä aikoina elämässäni, kun olen pukeutunut erityisen huolitellusti ja meikannut sekä laittanut hiukseni ja muutenkin liikkunut aina suihkunraikkaana, ihmiset ovat suhtautuneet huomattavasti paremmin.

Miksi suurin osa ihmisistä tuntuu olevan hyvin pinnallisia, itsekkäitä ja laumahenkisiä siinä mielessä, että haluavat itsekin hakeutua suosittujen ihmisten seuraan ja välttelevät niitä yksinäisiä? Miten yksinäinen ihminen voi murtaa sen "kirouksensa" ja saada ystäviä tai jopa kumppanin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on siinä mielessä hyvin vaikea, että käytännössä kukaan ei vastaa siihen rehellisesti, jos kysyn mikä mussa on vikana. Ihmiset kaunistelevat asiaa. Mutta eipä silti kavereita tai kumppania löydy mistään. En siis kelpaa ihmisille.

Vierailija
2/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet?? Kysy uudestaan 20 pakkien jälkeen, niin katsotaan uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti sen pystyy täällä palstalla sanomaan. Ei täällä kukaan sinua tunne.

Tarkkaile itseäsi millainen olet silloin kun sinulla se mies on hyppysissä.

Vain itsetuntemustasi lisäämällä pääset lähelle kysymyksesi vastausta.

Vierailija
4/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat, takertuvuus, väärään sukupuoleen ja auktoriteettihahmoon ihastuminen pakonomaisesti.

Vierailija
5/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmat, takertuvuus, väärään sukupuoleen ja auktoriteettihahmoon ihastuminen pakonomaisesti.

Ei ole mt-ongelmia. Millaisia mt-ongelmia tarkoitat ja miten ne ilmenevät? En ole takertuvakaan. En ole ihastunut väärään sukupuoleen juurikaan koskaan, auktoriteettihahmoihin tosin joskus, mutta ei kai se haittaa?

Vierailija
6/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo vähätellä mitenkään kokemuksiasi, mutta kahdet (2) pakit ei ole vielä mitään? Ja olen itsekin samanlainen, että en lähesty ennen kuin olen (jo liiankin?) ihastunut. Sitten kun tulee pakit, niin kyllähän se sattuu. Mutta jos toista ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta.

-M29

Vierailija
7/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet pakit on mitätön asia. Toisaalta näin naisena näen, että yleensä homma menee niin, että nainen näyttää vihreää valoa, minkä jälkeen mies tekee aloitteen, jos haluaa. Näin ei tule pakkeja. Toki prosessi on häiriöherkkä ja vaatii molemmilta osapuolilta pelisilmää ja sosiaalisia taitoja.

Kyselemällä, mikä sinussa on vikana, vain mokaat itsesi. Sellaista voi kysyä työpaikkahaastattelun jälkeen. Mutta romanttiset ja eroottiset tunteet ovat sellaisia, että ei niillä tai niiden puuttumisella ole välttämättä järkeviä syitä.

Vierailija
8/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet pakit on mitätön asia. Toisaalta näin naisena näen, että yleensä homma menee niin, että nainen näyttää vihreää valoa, minkä jälkeen mies tekee aloitteen, jos haluaa. Näin ei tule pakkeja. Toki prosessi on häiriöherkkä ja vaatii molemmilta osapuolilta pelisilmää ja sosiaalisia taitoja.

Kyselemällä, mikä sinussa on vikana, vain mokaat itsesi. Sellaista voi kysyä työpaikkahaastattelun jälkeen. Mutta romanttiset ja eroottiset tunteet ovat sellaisia, että ei niillä tai niiden puuttumisella ole välttämättä järkeviä syitä.

Minua kiinnostaa äärimmäisen harvat miehet ja vieläkin harvempi on kiinnostunut minusta. Tilanteeni on siis käytännössä mahdoton. Alan olla hieman umpikujassa elämäni kanssa.

Vierailija
9/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hyvin nuori:)kahdet pakit ei tosiaan kerro mitään,kaikkien kemiat ei vain kohtaa.

Useimmiten ihmisillä on useita kokeiluita ja kariutuneita suhteita,ennen kuin oikea löytyy.

Ja välttämättä oikeaa ei löydy koskaan,jos se ei vain satu kohdalle.

Ei sinussa mitään vikaa ole.

Vierailija
10/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tähtäät oman tasosi yläpuolelle, kun kerran pakkeja tulee. (Oma taso on tasan se, minkä korkeintaan pystyy saamaan, joten tässä ei ole väittelemiselle sijaa.) Ymmärrä olevasi tavis ja yritä saada rinnallesi tavis -- saatat hämmästykseksesi huomata, että tavikset eivät olekaan niin pinnallisia, itsekkäitä ja laumahenkisiä, mitä kertomasi mukaan "suurin osa ihmisistä" on. 

Se on vain suurin osa niistä ihmisistä, joita yrität pokailla.

Vierailija
11/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa äärimmäisen harvat miehet ja vieläkin harvempi on kiinnostunut minusta. Tilanteeni on siis käytännössä mahdoton. Alan olla hieman umpikujassa elämäni kanssa.

Ei se mies mikään elämän tarkoitus ole.Elämä voi olla ihan yhtä mukavaa ilman miestäkin.

Usein miehet vain rasitteita!parempi yksin kuin huonon äijän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi