Pitäisi saada käytettyä yht. 450 g pakastepinaattia, mitä tekisit siitä?
Hiutaleiksi hienonnettu laatu kyseessä. Esim. munia on käytössä 5, maitoa ei ollenkaan. Ei haittaa, jos koko määrä ei mene yhteen ruokaan. Ideoita? :)
Kommentit (40)
Paistaisin kasviksia ja heittäisin sinne sekään.
Njaah, itse teen säännöllisesti pinaattipastaa, tosin ei ole hiutaleita vaan sellaisia "puristettuja pinaattityynyjä".
Osa munakkaaseen, loput pinaatti-juustopastaan. Tai sitten pinaattipannukakku. Pinaattikeitto.
Palak paneer, kuullota sipulia öljyssä, kurkumassa ja garam masalassa. Lisää pinaattia pari pussia, hauduta. Ruokakermaa perään purkki, hauduta. Mausta suolalla vielä ja lisää lopuksi esim. grillijuustoa, kotijuustoa tai vastaavaa paloina. Keitä riisiä kaveriksi ja naan leipää. Hyvää!
Pystyiskö niistä hiutaleista tekemään lettuja? Pinaattiletut on tosi herkullisia, en oo kyllä koskaan ite tehnyt - syonyt vaan valmiita lettuja.
Mä varmaan tekisin pinaatti-uunimunakkaan. Maidon tai kerman korvaisin vaan vedellä. Samaan voisi laittaa mukavasti muitakin jämätuotteita, esim. jos löytyy juustonpaloja, paprikaa (aurinkokuivattua) tomaattia, oliiveja yms.
Keittoa, piirakkaa, lettuja, smoothieta, munakasta tai heität vain muun ruoan sekaan.
Pinaattia perunamuusin sekaan aina tämän miehen taloudessa.
Muut käyttötavat onkin jo lueteltu
Vierailija kirjoitti:
Osa munakkaaseen, loput pinaatti-juustopastaan. Tai sitten pinaattipannukakku. Pinaattikeitto.
Oho, katoin ettei maitoa ollut. Vaihda puolet maitoon naapurin kanssa, ja sitten nuo edelliset.
Vierailija kirjoitti:
Pystyiskö niistä hiutaleista tekemään lettuja? Pinaattiletut on tosi herkullisia, en oo kyllä koskaan ite tehnyt - syonyt vaan valmiita lettuja.
Pinaattilettuja on helppo tehdä - ja ne ovat tosi hyviä!
Itse laitan aina makaroonilaatikkkoon niin, että sekoitan pinaatin jauhelihaan
Yöök 😝!
Mulle ei pinaatti maistu😝
Pinaatti-fetapiirakan tein vasta, tuli hyvää. :D Tekisin varmaan keiton tai lettuja, jos olisi maitoa. Täytyy tehdä ainakin munakas, sitä olinkin ajatellut. Loput varmaan sitten pastaan tai palak paneerin tapaiseksi. Kiitos ideoista!
ap
Smoothiessa menee hyvin.