Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte esimiesten kanssa?

Vierailija
27.04.2020 |

Juttelet rennosti? Jännität? Oletko esimiehen kaveri/suosikki/inhokki?

Onko helppo ottaa esimiehen kanssa puheeksi urakehitystoiveet? Murheet?

Mikä on parasta/pahinta esimiehessäsi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin työkavereiden kanssa, mutta hänellä on tietysti päätösvalta, jos olemme jostain asiasta eri mieltä. Tuuraan itse häntä tarvittaessa eli toimin tj:n sijaisena.

Vierailija
22/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi sanoin, että olen ansainnut ylennyksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni on reilu, oikeudenmukainen, mukava tyyppi. Mitä tahansa on helppo ottaa puheeksi. Kommunikointi työpäivien aikana hyvin leppoisaa, kaverillista. Sellaista hyväntahoista vittuilua, tiedättehän 😁

Samaa läppää, mitä muiden työkavereiden kanssa. Viihdyn töissä hyvin.

Vierailija
24/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen parhaani mukaan. Mitä vähemmän niiden kanssa on tekemisissä sitä parempi.

Minkä takia? Yritän olla enemmän yhteyksissä juurikin ylennysten takia. 

Vierailija
25/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma itseni. Puhun työajalla asiaa asiallisesti ja vapaalla sitten rennommin. Tärkeää minusta on se, että olen esimiehelle rehellinen, eli jos joku työasia vituttaa, sanon sen ääneen. Toisaalta myös positiivisista asioista sanon suoraan. Yritän olla kritiikissäni rakentava. Mun mielialoja ei tarvitse arvailla.

Vierailija
26/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni on opiskelutoverini, aloitimme siis samalla vuosikurssilla. Esimiehenä hän on kevyesti paras joka minulla on ollut. Tunnollinen, älykäs, ahkera ja empaattinen, antaa tilaa. Olimme facebook-kavereita ja muutenkin kavereita jo ennen kuin hänestä tuli esimieheni. Sain juuri ylennyksen, en suinkaan omasta, vaan esimieheni aloitteesta. Ehkä sitten olen suosikki, en tiedä. Toisaalta meillä oli juuri työtyytyväisyyskysely, jossa piti arvioida omia esimiehiä ja koko talon johtoa eri kriteereillä ja osa-alueilla. Tiimimme antama kokonaisarvosana tälle esimiehelleni oli muistaakseni 4.97/5.

Vierailija
27/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen parhaani mukaan. Mitä vähemmän niiden kanssa on tekemisissä sitä parempi.

Minkä takia? Yritän olla enemmän yhteyksissä juurikin ylennysten takia. 

Taidat olla niitä peräreiän nuolijoita. Teen duunini tunnollisesti ja jos se ei riitä, ni voi voi. En mene ylistämään sitä esimiehelle.

Vierailija
28/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ole kieli pitkällä sen hanurissa.

Vierailija
29/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut parisuhteessa useammankin esimiehen kanssa. Hyvin olen toimeentullut.

Vierailija
30/30 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä turpiin vetänyt, jos ruvennut kovin asemaansa korostamaan ja keuhkoilemaan. Varsikin näin korona-aikana normitoimintaa ja suositeltavaa 🤑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän