Jos olisit kukka, mikä kukka olisit?
ja kuvaa vielä miksi justiin se kukka. Mitä samanlaista siinä kukassa on kuin sinussa? Tai onko joku muu syy miksi juuri se kukka?
Kommentit (71)
Villi Kissankello.
Hyvin suomalainen alkuperältään, kaunis pulleus kuitenkin pituuteen yhdistettynä. Luonteessa samaan aikaan sekä vahvuutta että herkkyyttä. Rakastaa valoa, mutta ei liikaa. Keinuu kauniisti tuulessa,joka edustaa minulle vapautta.
Sellainen rikkaruoho kukka jota ei saa ajatellakkaan. Hyss, minä en sitten ollut täällä enkä ainakaan sanonut mitään. :D
Auringonkukka. Käännän loistavan naamani aina aurinkoon päin. Tuotan iloa savisellakin pellolla satojen kollegoitteni kanssa. Meitä tullaan katsomaan pitemmältäkin.
Muovinen tekokukka, joku ruma sellainen, jossa on valmistusvirhe ja jota kukaan ei osta edes 99% alennettuun hintaan. Päädyn hävikkiin.
Ohdake. Ihaa-aasi on paras ystäväni, ja hänkin huomioi minut vain, koska olen ruokaa.
Lupiini tai kurtturuusu. Molemmat maalauksellisen kauniita, mieltäpiristäviä. En osaa päättää. Lupiini suorastaan pulppuaa pirteyttä. Kurtturuusu taas myhäilee onnellisena.
Kun ykis nimi on Orvokki, niin sen takia orvokki.
Lemmikki, pieni ja hentoinen, joka jää monilta huomaamatta.