Pointsit Dermoshopille! Koronaraha
Palautti koronarahat. Erityisesti odotan, että ilkeä, ahne, tyhmä vai mikä äiti palauttaisi sekä moni muu.
Kommentit (6)
Hienoa! Sanoivat vielä että aikovat toteuttaa kehityssuunnitelmansa kaikesta huolimatta ja tuovat siten uusia työpaikkoja Suomeen! Aloin jo puuhaamaan tilausta 😊
Miksihän edes ottivat sitä? Siis oikeen youtubessa pyöriny mainoksia heidän käsisaippuoista ja rasvoista käsienpesuohjeen kera eli varmasti on koronan aikaankin kauppa käynyt. Onneksi edes palauttivat.
Palauttivat ainoastaan negatiivisen palautteen takia, muuten olisivat kyllä rahat pitäneet, boikottiin nuokin velmut
Psst. tuotteen lanseeraaminen markkinoille omalla kääreellä on yksinkertaista.
En käsitä, miksi heidänkin rahoituksestaan nousi iso kohu. Hyvä, innovatiivinen, kotimainen firma, jolla on laadukkaat tuotteet ja toimivat jakelukanavat. Varmasti nettimyynnistä huolimatta kärsivät koronasta, koska Dermosil on profiloitunut merkiksi, jota tilataan työpaikkojen kahvihuoneiden listojen kautta. Nyt kun ei olla kahvihuoneissa, ei voida tilatakaan. Ainakin kaikissa työpaikoissa joissa itse olen ollut (sote-ala, eli naisvaltaista), on joku pyörittänyt Dermosil-bisnestä ja aina löytynyt tilaajia. Tuskin nämä kaikki siirtyivät suoraan Dermolta tilaamaan, on vaan niin paljon helpompi tilata työpaikan Katriinan tai Johannan kautta.
Hyvä hyvä. Pitääpä tehdä heti tilaus kun olen kauan pantannut etten tilaa mitään mistään.