Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olaplex shampoo & hoitoaine

Vierailija
27.04.2020 |

Harkinnassa ostaa nämä, ovat vaan aika kalliita. Onko joku käyttäjä löytänyt "korvikkeet" halvemmasta sarjasta, jota kannattaisi kokeilla. Jotka olisi lähellä noita, joilla saisi kiiltävävät ja ilmavat hiukset ilman rasvaisuutta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua tähän Olaplex-hoitoon. Mikään muu sarja ei varmasti anna samoja tuloksia. Minun käsittääkseni näitä käytetään harvemmin kuin perusaineita eli näiden rinnalle kannattaa ostaa "arkipäivän" shampoot ja hoitoaineet ellei sitten ole varaa rällätä. Olaplex:han on hiusten hoitotuote, mikä korjaa vaurioita.

Vierailija
2/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa halvempaa versiota.

Mutta olin pilannut blondaamisella hiukset. Oli pesun jälkeen sellaista korkkiruuvi-hamppua. Ostin Olaplex 4. Käytin koko pullon, pelasti kyllä mun tukan (puoli vuotta käytöstä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa halvempaa versiota.

Mutta olin pilannut blondaamisella hiukset. Oli pesun jälkeen sellaista korkkiruuvi-hamppua. Ostin Olaplex 4. Käytin koko pullon, pelasti kyllä mun tukan (puoli vuotta käytöstä).

Korjaus. Olaplex 3 eli naamiota tarkoitin.

Vierailija
4/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex on hintansa väärti, vaikka purkit on pieniä ja niitä saa yhtenään olla ostamassa. Jätä vaan ostamatta ne halpikset.

Hiukset ansaitsee vain parasta.

Vierailija
5/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldwell Kerasilk sarja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi