Yhteishuoltajuudesta ja lasten kuskaamisesta
Asumme lähekkäin lasten isän kanssa. Hän sai aikoinaan lähihuoltajuuden, koska aloitti uhkailun lasten viemisellä kokonaan. Pelkäsin ja annoin periksi.
Nyt hän kuvittelee olevansa minun yläpuolella, koska hän on lähi ja minä etä. Kuitenkin lapset ovat yhtä paljon meillä.
Nyt hän on alkanut tehdä sitä, jos sanon että hän saa tulla hakemaan lapset, niin alkaa uhkailut poliisille soittamisesta ja jankkaaminen, että koska minä olen etävanhempi, niin minun kuuluu hakea ja viedä.
Nyt hän on soittanut siskolleen ja tulevat yhdessä hakemaan, vaikka äijä pystyisi vaikka kävellen hakemaan tytöt.
Niinkuin minä tein viimeksi, otin vielä nuorimmalle pyörän että saa pyöräillä samalla.
Eikö ihmiselle riitä mikään!!!
Hän valittaa rahasta, vaikka saa enemmän rahaa lapsista kuin minä. Jankkaa siitäkin kuinka minun pitäisi hälle vielä maksaa elareita, vaikka lapset on jopa enemmän mun luona kuin hänellä.
Ohhoijaa. Hänellä menee rahat tupakkaan ja alkoholiin.
Siitäkin olen huolissani miten paljon ryyppää lasten ollessa hänen luonaan...
Ei sitten saanut soitettua poliisille vaikka sitä jo toivoinkin...olisin pyytänyt puhalluttamaan miehen samalla..
Kommentit (2)
Oletko mun puoliso, sen ex on ihan samanlainen paitsi se on lasten äiti ja kaljan tilalla lääkkeet.
Mitä ihmettä tämmönen käytös on? Näinkö muutkin lähivanhemmat pompottaa etävanhempia, ajattelevat että heille kuuluu rahat ja etävanhemmalle työt?