Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkoista maanantaita :)

03.07.2006 |

ODElle heti alkuun jaksamisia ja toivotaan että isäsi kuntoutuu hyvin eikä kohtaus uusiutuisi. Kyllä ne varmasti ottavat sinut sielläkin neuvolaan kun kerrot tilanteen.

MUOVIFROTEESTA: Mä olen käyttänyt sitä froteepätkää poikittain sängyllä, en siis koko patjan suojana vaan sen osan mistä tod. näk. tarvitsee suojaa. Nykyajan vaipat on kyl niin imukykyisiä et eivät pahemmin falskaa, enemmän käytän suojaa pään alla jonne pulit tulee....

Mä sain eilen kaivettua varastosta 50-32 cm vaatteet, nyt enää tarvis pestä ne ja kasata tuo kirottu korihyllykkö niitä varten. Hitsi sitä sitterin kangasta en taaskaan muistanu... siis sekin pitäis vielä pestä. Muita valmisteluja en taida tehdäkään, mies saa pedata sängyn sit kun ollaan vauvelin kanssa sairaalassa :)

Me ei mitään ihmeempiä kesälomareissuja tehdä tänä kesänä. Mökillä käydään ja sukulaisilla Turussa muutaman viikon päässä jos vointi sallii.

Vauveli liikkuu aika ahkerasti, ei tarvitse tosiaan montaa minuuttia odottaa et ne 10 liikettä tulee täyteen. Hikka on nyt myös tullut, tai ainakin olen nyt reilu viikon verran havainnut vauvan hikkaavan. Tänään vauveli on liikutellut jalkateräänsä tuossa oikean kyljen yläosassa, metkaa seurata miten semmoinen pieni kohouma liikkuu vatsanahkan alla =D

Tänään huomattiin ikävä yllätys miehen kanssa... asuntolainan korko (eruibor 12kk) on noussu yli prosenttiyksikön ja vaikutus meidän asuntolainassa on aika suuri.. Ajattelinkin laittaa pankkiin viestiä et tarkistaako marginaalia vai aletaanko kilpailuttamaan asuntolainaa. Eihän siitä mitenkään sitä koko korotusta saa tasattua mut kaikki se on kotiinpäin.

Koskahan tulee seuraava syntynyt elokuinen? Päivittelin tuossa eloisten esittelylistaa ja mietin että koska pääsee lisäilemään taas syntyneitä :)

Peeveli rv 33+3

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin aikasemin et mihin se mun yks viesti eloisten pinossa hävis... luulin et bittiavaruuteen ja näpyttelin uuden. Nyt huomasin et olikin tullu ihan omaksi aloituksekseen =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla