Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijariko Huutonetissä?

Vierailija
03.07.2006 |

Huusin lasten paidan huutonetistä ja maksoin myyjälle saman tien. Sitten meni muutama viikko ja pakettia ei vaan kuulunut. Otin sähköpostitse yhteyttä myyjään joka pahoitteli ja sanoi että heillä on muutto menossa ja paketti vahingossa jäänyt postittamatta. No minä sitten siihen että ei mitään hätää, kunhan vaan lähetät. No taas meni viikko eikä mitään kuulunut. Myyjä laittoi postia ja sanoi lähettäneensä paketin. Taas meni viikko eikä mitään pakettia kuulunut. Pyysin myyjää paluttamaan rahat vaikka isosta summasta ei ollutkaan kyse. Myyjä väitti satavarmasti lähettäneensä paketin mutta lupasi pitkin hampain paluttaa rahat vaikka kuulemma ei yleensä palauta rahoja jos posti on hukannut paketin..

Minua jäi mietityttämään tuo lause " en YLEENSÄ maksa rahoja takaisin jos posti on hukannut paketin.." Onko kovin yleistäkin että posti hukkaa paketteja? Ja vielä yhden ihmisen kohdalla?

Niin ja rahoja ei ole vielä kuulunut..Mitä olette mieltä? Onkohan huijari?

Myyjällä muutama palaute jossa syytös tyhjistä lupauksista, tosin kyllä paljon onnistuneitakin kauppoja takana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos noin " pitkin hampain" oli palauttamassa rahoja vaikka ei sitä yleensä tee. Eikös tuossa tapauksessa pidä ilmoittaa ylläpidolle tai poliisille, vaikka summa onkin pieni?

Vierailija
2/3 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lähemmäs sata kauppaa, ostanut ja myynyt ja tämä oli ensimmäinen kerta kun ei onnistunut. Harmittaa..

2 Kuinka pienestä summasta voi tehdä rikosilmoituksen. Kyse ei ole kuin viidestä eurosta, mutta rahaahan sekin on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tärkeää olisi saada tuollaiset myyjät kuriin. Voiko ylläpidolle ilmoittaa?

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme