Olen ylpeä tunneälystäni!
Koen ja Hahmotan maailman tunteitteni kautta enempi kuin muilla aisteilla. Ikävä että muuut ihmiset eivät ymmärrä tätä vaan tai arvosta. Reagointini on minun oikeus. Kurja kun joku sanoo et oot tuittupää riiteliä Jos se on positiivista tunneälyä. Ja herkyyttä virittäytymistä maailmalle.
Kommentit (5)
Ap:lla tuntuu olevan ongelmia kyllä muun älyn osalta sitten enemmänkin.
Tuo on asia josta kannattaa jutellaa ammattilaisen kanssa. Jos treagoit joka asiaan tunteittesi kautta tulkitset asioitasvain omasta näkökulmasta tai jonkun vanhan tunteen kautta (asian joka on sinulle joskus tapahtunut ja herättänyt tietyn tunteen). Et kuule aj ymmärrä sitä mitä sinulle sanotaan, vaan teet omat johtopäätökset kaikesta. Tunneäly on muiden huomioimista, ymmärtämistä (ainakin yritystä) ja kuuntelemista. Tunteesi ovat oikeutesi, mutta pitää myös miettiä miten tuot ne julki. Ihanaa on jos tunnet maailman ja luonnon ihanuudet tunteiden kautta, mutta ihmisten kanssa täytyy olla varovaisempi. Jos koet heidän tunteet herkästi, se on asia jota kannaattaa harjoittaa, koska kaikkia tunteita ei kannata ottaa itseensä.
Mun tunteet ovat mun yksinoikeus ei kuulu muille! Saan suuttus jos siltä tuntuu kun hahmotan mailman sitä kautta enempi kuin esim näkemällä. Eli jos tunnen et asia on näin niin se on mulle todenpi vaikka näen silmillä et se on toisella lailla. Tätä on tunneäly. Se on tunteitten ja Maailman harmoniaZ
"Eli jos tunnen et asia on näin niin se on mulle todenpi vaikka näen silmillä et se on toisella lailla. Tätä on tunneäly. Se on tunteitten ja Maailman harmonia"
Ristriitahan tuo on, eikä harmonia.
Mä olen luullut, että tunneäly on sitä, että osaa ottaa toisten tunteet huomioon 😅