Baarit voisi olla kiinni koko kesän.
Näin alkoholista pitävänä ihmisenä olen ollut vain tyytyväinen, kun olen huomannut etten tarvitsekaan baareja oikeastaan mihinkään. Ihan samojen muutaman tutun porukoiden kesken jutellaan ja maistellaan kevät aurinkoisessa puistossa. Omat tuolit ja 3m välit. Miks enää ikinä kantaisin fyrkkaa kalliiseen juomaan baarille? No, okei syksyllä sitten, kun talvi koittaa. Terassille en enää menis millään. Pas ka ysärijumputus tai muu -ei mieleinen- takoo ja henkilökunta, työnsä puolesta toki -kyttää ja hätistelee, usein lärvikertoimella ja mielivaltaisesti, matkoihinsa.
Puistossa ei ole esimiestä normittamassa ja musakin juuri sitä, mitä halutaan. Rahaa tuntuu säästyvän, kun yleensä se baaripäivä on sen satkun. Nyt menee 50e, jolla pääsee jo vielä himaankin kyydillä.
Janoista kesää!
Kommentit (24)
Minun mielestä kaikki naistenvaateliikkeet voisi sulkea. Myös nettikaupat. Itse en käytä ja säästyisi naisiltakin rahaa kun tekisivät vaatteet itse.
Minä olen vvh dieetillä. Musta leipomot voisi sulkea. Leivotaan sitten leipää ehkä kahden vuoden päästä kun olen normaalipainossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes absolutisti, baarit voisi sulkea lopullisesti tai siirtää lailla johonkin kauas tavallisia ihmisiä häiritsemästä. Pussikaljoittelu ja asemilla ja niiden läheisyydessä turhanpäiväinen notkuminen voisi kirjata rikoslakiin.
Täysin turhaa hommaa koko juominen.
Työnnä tyhjät lonkeropullot kaikkiin aukkoihisi.
Etenkin suuhun ja jätä turhan homman kommentointi ihan turhana kokonaan pois?
Oletpa todella toksinen ihminen, hyökkäävä ja agressiivinen. Tainnut alkoholi huuhdella aivosolut mennessään.
Mun mielestä hautajaiset voisi kieltää kun minäkään en ole kuollut. Haudataan sitten vaikka viiden vuoden päästä. Mutta ravintolat ja baarit auki viimeistään kesäkuusta, kiitos.