Mistä löytäis takapuolen peittäviä teknisiä paitoja?
En näin lähes nelikymppisenä haluaisi esitellä treenitrikoissa takapuoltani, se on nin teiniä. En löydä kuitenkaan mistään nettikaupasta tarpeeksi pitkiä paitoja. Satunnaiset pisimmät, jotka oon löytänyt on 68 cm eli hitusen liian lyhyitä. Pitäis olla vähintään 72cm että just takapuolen peittäisi, mielellään vähän enemmänkin. En myöskään haluaisi mitään telttaa, vaan aika vartalomyötäinen saa olla, jotta menee myös kylmemmillä ilmoilla tiukahkon fleecetakin alla lenkillä (se fleecetakkikin kun on yksinään liian lyhyt) Toppia en myöskään haluaisi, vaan jonkun jossa on vähän hihoja, sen verran että kainalot peittää. Ei tarvi sitten esim. sitä fleecetakkia olla pesemässä joka lenkin jälkeen, kun se ei ole ekologista. En ymmärrä miten on näin vaikeaa löytää. Varmaan kaikki yleisimmät urheiluvaatteita myyvät nettikaupat oon selannut läpi eikä löydy. Mistä te ootte löytäneet?
Kommentit (45)
:-)
Toivottavasti ei löydy..
mies52v
https://www.zalando.fi/naisten-tekniset-paidat/?length=extrapitkä.pitkä
Katopa vaikka tuolta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.zalando.fi/naisten-tekniset-paidat/?length=extrapitkä.pitkä
Katopa vaikka tuolta.
Just tällä viikolla selasin. Kaikki hihalliset oli enintään 68 cm pitkiä. Toppeja löytyi pidempiä, mutta en halua hihatonta toppia.
-aloittaja
Prismasta itse ostin viime vuonna takapuolen peittävän paidan. En tosin tiedä onko tällä hetkellä myynnissä.
Anna perseesi vain näkyä ja anna hymysi loistaa.
Mä olen luovuttanut ja käytän suosiolla ketjukauppojen tavallisia puuvillaisia pitkiä t-paitoja tai toppeja. Teknisiä et löydä mistään.
Mistä ylipäätään löytää edes puoliksi perseen peittäviä paitoja? Ei niin mistään
Teinimäisempää on lähteä peittelemään takapuolta sen sijaan, et keskittyisi vain treenaamaan miettimättä sen kummemmin, miltä näyttää tai millaisen vaikutelman antaa muille.
Itse olen 39v ja käytän usein crop top -tyylisiä treenivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen luovuttanut ja käytän suosiolla ketjukauppojen tavallisia puuvillaisia pitkiä t-paitoja tai toppeja. Teknisiä et löydä mistään.
Vissiin pitää tyytyä tähän ratkaisuun itekin . Niitä puuvillaisia nimittäin tuntuu löytyvän.
-aloittaja
Ei niitä valitettavasti ole saatavana.
Vierailija kirjoitti:
Teinimäisempää on lähteä peittelemään takapuolta sen sijaan, et keskittyisi vain treenaamaan miettimättä sen kummemmin, miltä näyttää tai millaisen vaikutelman antaa muille.
Itse olen 39v ja käytän usein crop top -tyylisiä treenivaatteita.
Noloa
Sama ongelma mulla. En todellakaan lähde lenkille perse näkyvillä. Se on oma valintani - eikä luulisi olevan niin vaikeaa löytää edes yksi tavallinen mutta vähän pitempi treenipaita. Ei ole löytynyt. Käytän H&M:n pitkää t-paitaa...
"Ei tarvi sitten esim. sitä fleecetakkia olla pesemässä joka lenkin jälkeen, kun se ei ole ekologista."
Mitä matskua ne tekniset asusteet on ellei muovia kuten fleecekin?
Itse taas en käytä trikoita vaan ihan verkkareita. Tykkään enemmän niistä ja on taskutkin.
Citymarketin alelaarista olen ostanut Karhun treenipaitoja, jotka peittävät takapuolen.
Mä niin ymmärrän tämän ongelman! Talvella on juoksutakki, joka yltää lantiolle, mutta kesällä toppi ja trikoot päällä tuntuu siltä kuin olisi lähtenyt kalsareissa kylille.
Täällä on pitkiä urheilupaitoja
Jos housut kuitenkin ostaisit.