Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäis takapuolen peittäviä teknisiä paitoja?

Vierailija
26.04.2020 |

En näin lähes nelikymppisenä haluaisi esitellä treenitrikoissa takapuoltani, se on nin teiniä. En löydä kuitenkaan mistään nettikaupasta tarpeeksi pitkiä paitoja. Satunnaiset pisimmät, jotka oon löytänyt on 68 cm eli hitusen liian lyhyitä. Pitäis olla vähintään 72cm että just takapuolen peittäisi, mielellään vähän enemmänkin. En myöskään haluaisi mitään telttaa, vaan aika vartalomyötäinen saa olla, jotta menee myös kylmemmillä ilmoilla tiukahkon fleecetakin alla lenkillä (se fleecetakkikin kun on yksinään liian lyhyt) Toppia en myöskään haluaisi, vaan jonkun jossa on vähän hihoja, sen verran että kainalot peittää. Ei tarvi sitten esim. sitä fleecetakkia olla pesemässä joka lenkin jälkeen, kun se ei ole ekologista. En ymmärrä miten on näin vaikeaa löytää. Varmaan kaikki yleisimmät urheiluvaatteita myyvät nettikaupat oon selannut läpi eikä löydy. Mistä te ootte löytäneet?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos housut kuitenkin ostaisit.

Vierailija
2/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Toivottavasti ei löydy..

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/naisten-tekniset-paidat/?length=extrapitkä.pitkä

Katopa vaikka tuolta.

Just tällä viikolla selasin. Kaikki hihalliset oli enintään 68 cm pitkiä. Toppeja löytyi pidempiä, mutta en halua hihatonta toppia. 

-aloittaja

Vierailija
6/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta itse ostin viime vuonna takapuolen peittävän paidan. En tosin tiedä onko tällä hetkellä myynnissä.

Vierailija
7/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten osastolta.

Vierailija
8/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna perseesi vain näkyä ja anna hymysi loistaa.

Vierailija
9/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luovuttanut ja käytän suosiolla ketjukauppojen tavallisia puuvillaisia pitkiä t-paitoja tai toppeja. Teknisiä et löydä mistään.

Vierailija
10/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ylipäätään löytää edes puoliksi perseen peittäviä paitoja? Ei niin mistään

Vierailija
11/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimäisempää on lähteä peittelemään takapuolta sen sijaan, et keskittyisi vain treenaamaan miettimättä sen kummemmin, miltä näyttää tai millaisen vaikutelman antaa muille.

Itse olen 39v ja käytän usein crop top -tyylisiä treenivaatteita.

Vierailija
12/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen luovuttanut ja käytän suosiolla ketjukauppojen tavallisia puuvillaisia pitkiä t-paitoja tai toppeja. Teknisiä et löydä mistään.

Vissiin pitää tyytyä tähän ratkaisuun itekin . Niitä puuvillaisia nimittäin tuntuu löytyvän. 

-aloittaja

Vierailija
13/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä valitettavasti ole saatavana.

Vierailija
14/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinimäisempää on lähteä peittelemään takapuolta sen sijaan, et keskittyisi vain treenaamaan miettimättä sen kummemmin, miltä näyttää tai millaisen vaikutelman antaa muille.

Itse olen 39v ja käytän usein crop top -tyylisiä treenivaatteita.

Noloa

Vierailija
15/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma mulla. En todellakaan lähde lenkille perse näkyvillä. Se on oma valintani - eikä luulisi olevan niin vaikeaa löytää edes yksi tavallinen mutta vähän pitempi treenipaita. Ei ole löytynyt. Käytän H&M:n pitkää t-paitaa...

Vierailija
16/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvi sitten esim. sitä fleecetakkia olla pesemässä joka lenkin jälkeen, kun se ei ole ekologista."

Mitä matskua ne tekniset asusteet on ellei muovia kuten fleecekin?

Vierailija
17/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en käytä trikoita vaan ihan verkkareita. Tykkään enemmän niistä ja on taskutkin.

Vierailija
18/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleltaako persettä, ap?

Vierailija
19/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin alelaarista olen ostanut Karhun treenipaitoja, jotka peittävät takapuolen.

Mä niin ymmärrän tämän ongelman! Talvella on juoksutakki, joka yltää lantiolle, mutta kesällä toppi ja trikoot päällä tuntuu siltä kuin olisi lähtenyt kalsareissa kylille.

Vierailija
20/45 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pitkiä urheilupaitoja

https://www.modanisa.com/en/tracksuit-top.htm