Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä voisin laihtua?

Vierailija
26.04.2020 |

Laihdutuskeinot on kyllä tiedossa. Tiedän siis tasan että miten laihdun ja miten olisi paras laihtua yms. Mutta miten mä saan tän pääkopan tähän mukaan? Miks tää on niin vaikeeta. Ylipainoa on n 20kg ja inhoan itseäni. Haluisin niin paljon laihtua. Koka päivä aloitan ja joka päivä epäonnistun.

Siis kysymys on että vaikka haluan tätä enemmän kuin mitään muuta niin miksi sitten tyrin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat

Vierailija
2/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnollinen valmentaja, jos et ole itse onnistunut. Varaudu siihen, että kyseessä on vuosien prosessi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat opetella uusia tapoja, ihan yksi kerrallaan, jokaisella aterialla puolet annoksesta salaattia, joka päivä käyt edes yhden kävelylenkin aloittaa voi vaikka 5 minuutilla. Kun nää onnistuu niin otat taas jotain muuta lisäksi.

Vierailija
4/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mutta miten tän pääkopan sais mukaan? Tieto ja taito löytyy kyllä mutta joku ihme usko hukassa.

Vierailija
5/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt voi käydä missään kävelyillä! Sehän tässä on se ongelma.

Vierailija
6/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat käymään jollain terapeutilla tai ravitsemushoitajalla.

Vierailija
7/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennuta vatsaan silikonipallo. Mm Eiran sairaalassa tehdään näitä toimenpiteitä.

Vierailija
8/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Mutta miten tän pääkopan sais mukaan? Tieto ja taito löytyy kyllä mutta joku ihme usko hukassa.

Se on sinun omassa hallinnassa, viekö se käsi sinne suuhun ruokaa. Kukaan ulkopuolinen ei ole tekemässä sitä sinulle. Se on elämän yksinkertaisimpia ja helpoimpia asioita, jotka ovat omassa hallinnassa. Tähän tekee tietysti mieli sanoa jotain "joo, mutta ku...". Sitä ei kuitenkaan voi kiistää, asia vaan on näin. Eikä onneen ole oikotietä.

Vierailija
9/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tuo että joka päivä aloitat? Mitä se aloittaminen pitää sisällään?

Vierailija
10/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt voi käydä missään kävelyillä! Sehän tässä on se ongelma.

Mitä ihmettä sönkötät? Kyllä voi. Toisaalta liikunta ei ole se merkittävin tekijä laihdutuksessa.

Vierailija
11/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asennuta vatsaan silikonipallo. Mm Eiran sairaalassa tehdään näitä toimenpiteitä.

Niin. Maisalla on kaksi silikonipalloa se vasta hoikassa kunnossa onkin. Aatella.

Vierailija
12/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena rakastuminen vei nälän tunteen. Aikoinaan Reductil lääke vei myös nälän tunteen. Nyt se lääke on lopetettu. Laihdutusleikkaukseen suhtaudun epäilevästi...

Vierailija
13/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena rakastuminen vei nälän tunteen. Aikoinaan Reductil lääke vei myös nälän tunteen. Nyt se lääke on lopetettu. Laihdutusleikkaukseen suhtaudun epäilevästi...

Mutta huuhaaseen et.

Vierailija
14/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kahden viikon riisipaasto. Sitten hommaat lapamadon.

Vierailija
15/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele mitä kunnon ravinto on niin onnistut. Tajuat kuinka väärin syöt ja mitä se keholle tekee.

Itse on asiat ymmärrettävä.

Nukkuminen on myös tärkeä asia laihdutuksessa. Ja vältä stressiä.

Vierailija
16/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin 25kg laihdutettavaa ja joka aamu alkaa suurella vitutuksella. Tiedän, miten laihdutetaan, mutta tosiaan tuo pääkoppa ei oikein pysy mukana

Vierailija
17/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tasan tarkkaan ongelmasi. Minä lihoin ja tiesin kyllä, että lihomisen on loputtava ja kevennettävä ruokavaliota. Se ei vaan onnistunut. Kesti kauan, ennen kuin pystyin siihen. Se vaati oikeastaan elämäntilanteen muutoksen jossa stressi loppui! Nyt olen oikeassa mielen- ja tahtotilassa ja kiloja on pudonnut vuoden alusta 17. En osaa sanoa, mikä sinulle olisi paras motivaattori. Tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
18/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole motivaatiota laihtua, niin ei sitä voi mitenkään sinulle taikoa. Ehkä se vaatii sydärin tai jotain muuta ennen kuin elintavat haluaa muuttaa.

Vierailija
19/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laihtumisessa tuntuu kaikkein vaikeimmalta? Onko sulla jotain ruokia, jotka on erityisiä houkutuksia? Oletko sokerikoukussa tai tottunut napostelemaan? Vai onko kyse enemmän liikunnasta, tuntuuko sen aloittaminen/jatkaminen haastavalta? Jos avaisit enemmän tilannettasi, niin olisi helpompi auttaa :)

Vierailija
20/22 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen pään sisään on vaikea nähdä, mutta itse olin tapojeni orja: söin aamulla huonosti ja epäterveellisesti, lounaalla söin sitten varmaan kahden ihmisen edestä, illalla lasten mentyä nukkumaan ryntäsin jääkaapille. Päälle sitten karkkia ja muita herkkkuja.

Muutos lähti pienistä jutuista: aamulla syön nykyään puuron, työpaikkalounaalla pienensin reilusti annoskokoa ja korvasin osan lihasta kasviksilla. Iltamässyt kutistui hedelmään ja karkit jäi kauppaan.

Olen oikeastaan hämmästynyt kuinka vaivattomasti paino on pudonnut. En ole kituuttanut nälkää nähden vaan tehnyt pieniä järkeviä muutoksia typeriin tapoihin.

Jospa tästä olisi jotain apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme