Värjäsinpä kulmakarvani, nyt tarvitsen neuvoja
Värjäsin melko tuuheat kulmakarvani hennalla, siis ihan kulmille tarkoitetulla tuotteella. Ennen tulos on ollut oikein hyvä, mutta nyt unohduin lueskelemaan niin, että vaikutusaika ylittyi ja minulla on huomattavan sysimustat brezhnevit otsallani. Mustalla ja mustalla on näemmä eronsa. :D
Kysymys: millä saisin näitä edes hieman vaaleammiksi? Kulmathan useimmiten haalistuvat parissa päivässä, mutta minä olisin mielelläni normaalin näköinen jo huomenna.
Kommentit (18)
Lähteekö pesemällä monesti?
Asetoni?
Antiseptisella aineella lähtee ainakin ihosta tavallinen kulmakarvaväri.
Vierailija kirjoitti:
Just luin tänään jostain samasta aiheesta. Susoiteltiin laittamaan hammastahnaa.
Tuotapa kokeilen. On sitten ainakin mintunraikas olo.
Ap
No ainakin sitä ihon värjäymää olen saanut poistettua laittamalla kulmakarvojen päälle jotain kasvomaskia. Itse käytän sellaista savikuorintamaskia. Jos ei tämä auta tarpeeksi, niin aamulla kulmakarvojen päälle voi yrittää levittää hennosti siveltimellä puuteria tai mineraalipuuteripeiteväriä. Nämä ovat itselläni toimineet. :)
Pese niin monta kertaa kuin jaksat. Jos kulmien muoto ja tuuheus antaa periksi, voit nyppiä hieman, joilloin kulmat eivät ole enää niin vaikuttavat.
Niin kauan kuin kulmat ovat tummat, kannattaa käyttää tavallista voimakkaampaa silmämeikkiä. Silloin kulmat eivät pomppaa esiin vaan näyttävät luontevammilta.
Vierailija kirjoitti:
Ihoon ei ole onneksi tarttunut yhtään, mutta tämä musta väri on uponnut karvoihin jotenkin poikkeuksellisen näkyvällä tavalla. Jos tämä olisi vielä ihoonkin imeytynyt, joutuisin huomenna lähtemään ihmisten ilmoille otsalle vedetyn hengityssuojaimen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pese niin monta kertaa kuin jaksat. Jos kulmien muoto ja tuuheus antaa periksi, voit nyppiä hieman, joilloin kulmat eivät ole enää niin vaikuttavat.
Niin kauan kuin kulmat ovat tummat, kannattaa käyttää tavallista voimakkaampaa silmämeikkiä. Silloin kulmat eivät pomppaa esiin vaan näyttävät luontevammilta.
Nyppimään en ryhdy, koska nämä ovat niin hienot ja hyvänmuotoiset luonnostaan. Silmien meikkaaminen kunnolla voi kyllä auttaa. Meikittömässä naamassa nämä näyttivät ensivilkaisulla hurjilta.
Minä muuten olen vuosikausia naureskellut ihmisille, jotka meikkaavat kulmansa luonnottoman pulskiksi karvamadoiksi. Nyt osui omaan nilkkaan. Ja otsaan. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihoon ei ole onneksi tarttunut yhtään, mutta tämä musta väri on uponnut karvoihin jotenkin poikkeuksellisen näkyvällä tavalla. Jos tämä olisi vielä ihoonkin imeytynyt, joutuisin huomenna lähtemään ihmisten ilmoille otsalle vedetyn hengityssuojaimen kanssa.
Ap
Kiitos ihanasta mielikuvasta! Huomenna sitten bongaillaan ap:ta, tuntomerkkinä hengityssuojain turhan ylös nostettuna :-)
Itse en valitettavasti etätyöläisenä pysty osallistumaan tähän bongaukseen.
Hiustenhoitoaineella voi hangata, se auttaa vähän.
Vetyperoksidiliuoksella. Levität kulmiin ja anna vaikuttaa hetki.
hei mulla on käynyt noin, pumpulipuikkoa uitin kynsilakanpoistoaineessa ja sillä lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vekkulista neuvosta. Nämä sysimustat ovat kuitenkin aavistuksen paremmat kuin kirkkaanoranssit.
Ap
Kynsilakanpoistoaine on toiminut mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vekkulista neuvosta. Nämä sysimustat ovat kuitenkin aavistuksen paremmat kuin kirkkaanoranssit.
Ap
Ei niistä kirkkaanoransseja tule jos 3%:sta hetkeksi laitat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tän neuvon kanssa, jos kulmat ja silmät on ns. samaa paria, niin hyvinhän ne maastoutuu sinne kunnes väri haalenee! :D AP oot symppis, nyt mäkin haluun värjätä kulmakarvat.
Just luin tänään jostain samasta aiheesta. Susoiteltiin laittamaan hammastahnaa.