Töihin päiväkotiin. Mitä päälle?
Nyt hyvät vinkit pukeutumiseen, että olisi mahd. helpot ja mukavat vaatteet. Pienten ryhmä. Ihan ekaa kertaa harjoitteluun menossa. Sisäkengät, kuorivaatteet ulos...mitä muuta? Sisävaatetus millainen?
Kommentit (29)
Joustavat ja peittävät vaatteet. Paita sellainen, että voi pestä 60 asteessa. Mieluiten housutkin.
Sisäkengät/sisätossut. Ulos kerrospukeutumista.
Kaikilla nuoremmilla hoitajilla tuntuu olevan trikoot ja paita. Vanhemmalla ikäpolvella sitten farkut tai muut oikeat housut ja paita tai tunika ja leggingsit.
jotain sellaisia vaatteita et jos niihin tulee paskaa tai kusta ni ei harmita jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis. Joustavat housut että voit ryömiä lasten kanssa maassa. Lämpimät ja säänkestävät ulkovaatteet. Mitkään vaatteet eivät saa olla niin hienot, että harmittaa kun ne ovat veressä, kuolassa, oksennuksessa ja nakkikastikkeessa. Itse olen muutaman paidan ja takin jo menettänyt veren jne. takia, kun olen pitänyt itkevää lasta sylissä. Ja housut on tietenkin polvista puhki. Ai niin, sisäkengät on must, lattiat ainakin meillä kaikenlaisissa ruoantähteissä.
Miksi on ruoantähteitä lattialla?! Meidän pk:ssa lattia putsataan harjalla ruokailujen jälkeen..pkavustajan homma.
Luksusta jos jossakin on päiväkotiavustaja! Meidän kunnassa ei ole ollut laitosapulaisiakaan varmaan 10 vuoteen.
On kyllä niin ärsyttävää kun väärissä paikoissa säästetään.
Lämmintä vaatetta! Päiväkodissa ollaan paljon ulkona.
Mutta ihanko oikeasti ottavat nyt harjoittelijoita/koulu antaa sinun mennä harjoitteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis. Joustavat housut että voit ryömiä lasten kanssa maassa. Lämpimät ja säänkestävät ulkovaatteet. Mitkään vaatteet eivät saa olla niin hienot, että harmittaa kun ne ovat veressä, kuolassa, oksennuksessa ja nakkikastikkeessa. Itse olen muutaman paidan ja takin jo menettänyt veren jne. takia, kun olen pitänyt itkevää lasta sylissä. Ja housut on tietenkin polvista puhki. Ai niin, sisäkengät on must, lattiat ainakin meillä kaikenlaisissa ruoantähteissä.
Miksi on ruoantähteitä lattialla?! Meidän pk:ssa lattia putsataan harjalla ruokailujen jälkeen..pkavustajan homma.
Meillä lattioiden siivous kahesti viikossa ja muina aikoina opettajat ja hoitajat yrittää vähän lakaista harjalla enimpiä pois. Siinä kun pienet lapset ruokailee niin onhan se likaista, meidän työhön kun se siivous ei oikeasti edes kuulu.
Aina tuo ettei kuulu hommiin...onko se parempi että lattialta sitten pienet napsii suuhunsa kaiken jämän,sitäkin on nähty. Meillä jopa pomo siivoo lattian tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä lattioiden siivous kahesti viikossa ja muina aikoina opettajat ja hoitajat yrittää vähän lakaista harjalla enimpiä pois. Siinä kun pienet lapset ruokailee niin onhan se likaista, meidän työhön kun se siivous ei oikeasti edes kuulu.
Aina tuo ettei kuulu hommiin...onko se parempi että lattialta sitten pienet napsii suuhunsa kaiken jämän,sitäkin on nähty. Meillä jopa pomo siivoo lattian tarvittaessa.
Lisään vielä että hoitajien en ole koskaan nähnyt siistivän lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö kuinka moni insinööri vielä lakaisee lattian ja pesee vessan oman työnsä päälle?
Luksusta jos jossakin on päiväkotiavustaja! Meidän kunnassa ei ole ollut laitosapulaisiakaan varmaan 10 vuoteen.