Luulin vuosia Renne Korppilaa ja Aki Linnanahdetta samaksi henkilöksi! :D Ketä olette sekoittaneet keskenään?
Samoin nuorena sekoitin keskenään Scarlett Johanssonin, Keira Knightleyn ja Natalia Portmanin.
Kommentit (125)
Jessica Ruokola, Sofia Belorf, Martina Aitolehti ja Sara Chafak.
Kaikki nämä neljä menee mulla sekaisin.
Noista neljästä vain Jessica ja Sofia menee mulla sekaisin, ja heidän kanssa ulkonäön puolesta menee sekaisin myös Michael Jackson.
Sofia Belorf, Jessica Ruokola ja Suvi Pitkänen - kuin kolmoset.
Pyhimys ja Kasmir. En vieläkään tiedä, kumpi on kumpi.
Kevin Spacey ja Russell Crowe. Olivat jossain samassa elokuvassa ja sekoitti jonkin verran
Matleena Kuusniemi ja Veera Kiiskinen.
Kaikki lahjakkuus, viisaus ja kauneus näille molemmille kasaantunut!
Vierailija kirjoitti:
Javier Bardem ja Jeffrey Dean Morgan
Javier Bardem ja Benicio Del Toro
Näyttelijät Liisa mustonen ja Mimosa Willamo
Joskus aikoinaan en osannut erottaa Lenita Airistoa ja Tamara Lundia.
Myös Arvi Lind ja se toinen Arvin näköinen uutistenlukija menivät sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on tainneet mennä ihan itse sekaisin.
Toni Wirtanen ja Jannika B on sekaantuneet, samoin Sipe Santapukki ja suunnistaja Kauppi.
Eivätkä edes näytä toisiltaan.
Uutistenlukijat Arvi Lind ja Kari Toivonen meni mullakin sekaisin aina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni pitkään nämä kaksi missi-Saraa, mutta av:n takia onnistunut erottamaan. Säälittävää oikeastaan.
Pyhimys ja Kasmir. Luulin, että Kasmir on sen oikea nimi ja esiintyy sitten Pyhimyksenä ja Teflon Brothersissa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belorf ja Martina Aitolehti
-Stefan
Ja se nainen meidän sängyssä, rakas. Luulin että se olet sinä... (Sleepers Sleepers klassikko)
Vierailija kirjoitti:
Airisto ja Paakkanenko? Ei hyvää päivää! Mustatukkaisia tosin molemmat, mutta siihen samankaltaisuudet ulkoisesti päättyvätkin. Airisto suosiivärikkäitä vaatteita ja meikki on aina viimeisen päälle huoliteltu. Paakkanen kulkee aina mustissa ja meikki on aina suttuinen, aivan kuin ei noin varakkaalla naisella olisi mahdollisuus käyttää meikkaajaa, ellei omat taidot riitä.
Lenita vauvapalstalla. Minusta Paakkanen on aina huoliteltu, Lenita ihan kitch.
Bill Murray ja Jim Belushi. Lapsena luulin kauan, että ovat sama henkilö. Joskus yhtä äkkiä tajusin, että ovat eri nimisiä. Silti en erottanut kumpi on kumpi.
Seksikäs Suklaa ja Sauli Niinistö.
Javier Bardem ja Benicio Del Toro