Jos pääsisit laihdutustavoitteeseesi, mitä hankkisit itsellesi palkinnoksi?
Leikitään, että olet ollut reilusti ylipainoinen ja onnistut laihduttamaan vaikka 30kg ja pääset tavoitepainoosi. Mitä hankkisit itsellesi palkinnoksi? Tarkoitan ihan konkreettista asiaa, ei mitään ylevää ’Terveyteni on minulle tärkeintä’ -juttua tällä kertaa.
Budjetti vaikkapa 1000€, jotta tulee monenlaisia ideoita.
Kommentit (22)
Ostaisin itselleni yhden kauan himoitsemani kultasormuksen, sillä olettaisin, että sormenikin ovat laihtuneet ja sormus näyttäisi kivalta. Se maksaa n. 700€. Loppurahoilla ulkoiluvaatteita.
Uuden pyörän jolla pyöräilisin vähintään 5 maan halki
Vaatekaapin sisältö uusiksi tai jos niitä on jo tullut osteltua matkan varrella tarpeeksi niin sitten ulkomaanmatka.
Rantaloma tietenkin, pitkästä aikaa uskaltautuisin bikineissä biitsille!
Käyttäisin vaatteisiin ja kenkiin.
1000e budjetilla uudet vaatteet tottakai.
Jos olisi vähän isompi budjetti, niin iholeikkaukset.
Ihanan romanttisen viikonlopun jossain kylpylähotellissa mieheni kanssa (jos joku vaan olisi auki) ja mansikka-kermakakun ja shampanjaa. Mutta, en ole laihduttamassa koska pidän itsestäni tälläisenä ja niin miehenikin.
Uuden uimapuvun ja no - muitakin vaatteita varmaan ihan pakosta siinä joutuisi hankkimaan, jos noin ison painon pudotuksen tekee.
Minä laihduin 65 kg. Kaikki vaatteet meni uusiksi. Rinnat ja vatsa on korjattu kirurgilla, syksyllä menen vielä allit leikkauttamaan. Hampaat valkaisin ja kasvatin pitkät hiukset.
Nyt on kroppa bikinikunnossa (kun ensin saan ne allit leikattua) ja olen siitä ylpeä.
Tutut ei tunnista.
Olen palkinnut itseäni ihanilla vaatteilla ja korkokengillä. Olen ostanut kalliita silkkipaitoja, jakkupukuja ja helmikoruja.
Suurin palkinto on näyttää kauniilta ja hoikalta.
Pari perhepitsaa, sipsejä, suklaata ja 24 tölkkiä olutta.
Ei tarvitse leikkiä. Olin sairaalloisen ylipainoinen ja laihduin S kokoon. En palkinnut itseäni mitenkään. Sillä ideologialla päätyy takaisin lihavaksi. Sen sijaan hankin abdominoplastian ja se arpi on hyvä muistutus siitä mitä se maksaa kun elää täysin hälläväliä elämää eikä välitä terveydestään.
Vierailija kirjoitti:
Minä laihduin 65 kg. Kaikki vaatteet meni uusiksi. Rinnat ja vatsa on korjattu kirurgilla, syksyllä menen vielä allit leikkauttamaan. Hampaat valkaisin ja kasvatin pitkät hiukset.
Nyt on kroppa bikinikunnossa (kun ensin saan ne allit leikattua) ja olen siitä ylpeä.
Tutut ei tunnista.
Olen palkinnut itseäni ihanilla vaatteilla ja korkokengillä. Olen ostanut kalliita silkkipaitoja, jakkupukuja ja helmikoruja.
Suurin palkinto on näyttää kauniilta ja hoikalta.
Huh! Onnea!
Itse kävisin hierojalla ja fysioterapiassa. Ostaisin joskus niitä (nykyään itselle liian kalliita) einessalaatteja ja palkkaisin lastenhoitajan pariksi kerraksi.
-Salikortin ja personal trainerin sekä urheiluhierontaa.
-Ratsastukurssin ja kun oppii ratsastamaan niin ratsastusvaellus Islannissa tai ”villissä lännessä” Jenkeissä.
-Laskuvarjokurssille ja sitten harrastamaan laskuvarjohyppyjä.
-Vaellusreissu vaikkapa jossain vuoristoisella reitillä, en tiedä missä, olisiko Sveitsissä riittävän kallista ;). .?
Onhan noita tekemisiä, jos olisi rahaa ja Korona hellittäisi että pääsisi käyttämään sitä.
En mitään. Laitan lihomisen seurauksena pieneksi jääneet vanhat farkut jalkaan ja olen tyytyväinen.
Itse 25 kg laihuttaneena koin palkkioksi sen, että oli pakko hankkia kaikki uudet vaatteet. Shoppailu oli/on nykyisin mukavaa.
Kakun.