Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hygienianhoito nyt poikkeusaikana. Pesin hiukset viimeksi viikko sitten, haju

Vierailija
26.04.2020 |

on kamala. En kuitenkaan jaksa peseytyä. Kävin kyllä kerran suihkussa tässä viikon aikana. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pesen hiukset ehkä 2 kertaa viikossa.

Vierailija
2/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, EI! Olin kaksi viikkoa eristyksessä ja silloinkin pesydyin päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut pestä kasvoja ja nyt se on ihan finninen. Ihan sama, en näe kuin lähikaupan myyjää joka näyttää melko samalta.

Vierailija
4/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa jos ei siitä ole itsellä epämukava olo ( kai jotkut tuntevat likaisenakin olonsa olevan ok?), tai ei ole ketään lähellä, joka joutuisi kärsimään epäpuhtaudestasi.

Vierailija
5/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden takiako te vain peseydytte? No hyi, ei ole ongelmaa, pesen hiukset päivittäin oli korona tai ei.

Vierailija
6/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä käydä suihkussa mutta jos ei jaksa tai silloin kun on kipeä niin se voi jäädä mutta ei silloin kannata mihinkään mennä ja hampaat kannattaisi ainakin pestä

Vierailija
7/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese hiuksia muutenkaan kuin kerran viikossa. Ei suihkussa käydessä ole pakko hiuksia pestä.

Vierailija
8/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset tuoksahtaa viikon jälkeen, niin mitenhän lienee pimpsan laita...?

Vierailija
9/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyh. Asun yksin enkä käy muualla kuin lähikaupassa, mutta silti peseydyn päivittäin. Hygienia on samalla tasolla kuin ennen koronaakin.

Vierailija
10/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta päivää käymättä suihkussa enkä tietenkään myöskään käyttänyt deodoranttia. Neljäntenä päivänä aloin itse huomata hajun. Ei hienhajua vaan sellainen ikävä, likainen haju. Kyllä ihminen tosiaan alkaa haista jossain vaiheessa. En uskonut ennen.

Vierailija
11/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin muuten käsienpesun (ylenmääräisen) koska kädet kuivaa ja halkeilee. Mitään järkeä hinkata kaikkia suojaaviakin bakteereja pois, sairastuttaa pahemmin kun kaikki pöpöt pääsee läpi halkeilleen ihon läpi!!

Vierailija
12/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin olen pessyt hiukset nyt kerran viikossa, normaalisti kaksi. Ei haise siltikään. Suihkussa käyn kyllä päivittäin.

Vierailija
13/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaako kukaan karanteenissa? No en todellakaan.

Vierailija
14/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin muuten käsienpesun (ylenmääräisen) koska kädet kuivaa ja halkeilee. Mitään järkeä hinkata kaikkia suojaaviakin bakteereja pois, sairastuttaa pahemmin kun kaikki pöpöt pääsee läpi halkeilleen ihon läpi!!

Sama. Kämmenselät ihan haavoilla. Pesen toki aina kun tulen ulkoa sisälle, mutta turha käsien pesu kotona oli pakko lopettaa. Kohtuus kaikessa.

Vierailija
15/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ällöttäviä. Minä käyn suihkussa joka aamu kuten aina, eihän sitä edes kunnolla herää muuten. Paljon pirteämpi olo kun on raikas.

Vierailija
16/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinasi aluksi käydä samaa, myös asunnon siisteystason kanssa koska tiesi ettei kukaan käy sisään mun ovesta niin ihan sama vaikka kerää roskat eteiseen vientiä odottamaan ja onko se niin väliä jos vessanpytyssä näkyy jarruraidat. Pari kolme viikkoa sitä pierukalsarimeininkiä kuitenkin riitti (ja se roskakasakin alkoi olla jo aikamoinen, siis pahvit yms. ei haisevat). Se oli sinänsä hauskaa vaihtelua entiseen totuttuun, mutta kyllä mun puhtaus vaikuttaa myös mielialaan ja muutenkin tuli kiintiö täyteen sitä pultsarimeininkiä (en ollut ihan kovin selvinkään päin suurimman osan ajasta... en ole missään etätöissä huom. vaan ihan joutilaana kotona tän tilanteen vuoksi691). Sen jälkeen olen pukeutunut kotona mm. kauluspaitoihin ja muihin sellaisiin, mitä en yleensä kotona käytä. Koska ei mulla mitään menoja tule piiiiitkiin aikoihin olemaan missä voisin niitä käyttää, niin olenkin sitten vetänyt välillä ykköset ylle ihan vaan huvikseni.

t. N35, yleensä ulkomuoto ja koti siisti

Vierailija
17/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on eristyksissä yksin, niin mikäs siinä. Silloin tarvitsee välittää vain omasta nenästä.

Minä käyn suihkussa itse asiassa nyt useammin, koska olen ruvennut liikkumaan enemmän. Hiki motivoi suihkuun. Jos taas hikoilee vain vähän, niin likaantuu pikkuhiljaa niin että hajuunsa ehtii tottua.

Vierailija
18/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 3 viikkoa käymättä suihkussa. Haisin kuin pultsari.

Vierailija
19/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaako kukaan karanteenissa? No en todellakaan.

Ei. Yhtenä päivänä lähdin käväisemään kaupassa pikaisesti töiden lomassa, ja kun tulin kotiin, vilkaisin vahingossa eteisen peiliin. VOI LUOJA.

Vierailija
20/31 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon joka päivä. Kaikkina aikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan