Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crown oli alussa tosi hyvä. Tykkäsin kovasti mutta sitten

Vierailija
26.04.2020 |

3 kausi ei enää ollutkaan kun vaihtoivat ne näyttelijät. Tämä uusi kuningatar Elisabetin näyttelijä on liian ilmeetön ja jotenkin puiseva. Se nuoren Elisabetin näyttelijä oli paljon parempi. Oli jotenkin todellinen. Siis kuvitelma siitä millainen se Elisabet oikeasti on.
Mitä muut olette tykänneet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä vai? Pitääkin katsoa.

Vierailija
2/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tämä viimeinen vastasi paremmin kuvaa siitä, millainen Elizabeth ”oikeasti” ehkä olisi (ainakin ollut siinä neli-viisikymppisenä).

Ongelma syntyykin sitten siitä, että tämä ei silti tai juuri siksi ole kovin houkuttelevaa televisiosta katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi on hyvä!

Ei se kuningatar taida kovin ilmeikäs olla oikeastikaan.

Vierailija
4/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixissä vai? Pitääkin katsoa.

Joo

Vierailija
5/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas kausi on hyvä!

Ai. Minusta 2 eka akautta oli tosi koukuttavia ja mielenkiintoisia ja jännittäviä mutta kolmas kausi alkoi pliisusti ja mitä nyt olen katsonut jotakin 4 osaa, niin pettymys. Elisabetilla on aina sama nyrpeä ilme. Prinssi Philip on kyllä ihan ok.

Vierailija
6/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ennekin tainnut täällä mainita, että mua häiritsee ihan älyttömästi se, että uusi Philip on tummasta ihmisestä tehty blondi. Menzies on kyllä oikein hyvä näyttelijä, mutta ei se auta mitään, kun tuijotan vain sitä vaalennettua tukkaa.

Vierailija
7/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas kausi on hyvä!

On se ainakin kuvissa aika ilmeikäs. Instassa olen katsonut. Ja live-esiintymissä. Tuo kolmannen kauden näyttelijä on ihan liian ilmeetön.

Vierailija
8/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kuningatar muistuttaa enemmän kolmannen kauden näyttelijää. Claire Foy ei ole lainkaan samanlainen, mutta sopii nykyihmisten romantisoituihin mielikuviin kuningattaresta nuorena. Ei hän oikeasti ollut tuollainen eteerinen ja herkkä tyyppi, kuten Claire Foy.

Vierailija
9/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kuningatar muistuttaa enemmän kolmannen kauden näyttelijää. Claire Foy ei ole lainkaan samanlainen, mutta sopii nykyihmisten romantisoituihin mielikuviin kuningattaresta nuorena. Ei hän oikeasti ollut tuollainen eteerinen ja herkkä tyyppi, kuten Claire Foy.

Mistä sä sen tiedät?

Vierailija
10/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä tarkoitatte koukuttavuudella, kun jokin sarja on mielestänne sellainen?

Yritän etsiä nyt laatuviihdettä, joka olisi tehty huolella, mutta en kaipaa mitään mielikuvituksellisia ja epärealistisia juonenkäänteitä, murhia ja petoksia,tai sitä että koko ajan tapahtuu joka taholla, vaan sitä, että kerronta koukuttaa hyvällä näyttelijäntyöllä, epookilla, detaljien merkityksillä ja ylipäätään laadulla. Olen käsittänyt, että tämä Crown olisi juuri sellainen, mutta jos siinä on ylimääräistä dramatisointia niin sitten ei kiinnosta.

Mitä siis koukuttavuus tässä tapauksessa on? Tai yleensä?

Vierailija
11/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi niin paljon se näyttelijän vaihtaminen että lopetin. Olin ihan ulalla että kuinka vanha sen Ellun siinä piti nyt olla kun näyttelijä näytti n.50v mutta alussa ajallisesti tapahtumat sijoittuivat aikaan jolloin E. oli kai alle 40v, en muista enää tarkkaan mutta joka tapauksessa oli liian vanhan näköinen sen hetkiseen ikään.

Siis tiedostin kyllä mitä aikaa sarjassa elettiin mutta ajattelin koko ajan sitä ikäjuttua ja haittasi immersiota.

Vierailija
12/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen tiedät?

Lissään vielä, että siis kyllähän sitä varmaan nuorena vaimona harmitti sen miehen epämääräiset touhut ja oma kokemattomuus ja tietämättömyys kun sehän ei ollut saanut kunnon koulutustakaan ollenkaan.

Vierailija
13/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tarkoitatte koukuttavuudella, kun jokin sarja on mielestänne sellainen?

Yritän etsiä nyt laatuviihdettä, joka olisi tehty huolella, mutta en kaipaa mitään mielikuvituksellisia ja epärealistisia juonenkäänteitä, murhia ja petoksia,tai sitä että koko ajan tapahtuu joka taholla, vaan sitä, että kerronta koukuttaa hyvällä näyttelijäntyöllä, epookilla, detaljien merkityksillä ja ylipäätään laadulla. Olen käsittänyt, että tämä Crown olisi juuri sellainen, mutta jos siinä on ylimääräistä dramatisointia niin sitten ei kiinnosta.

Mä tarkoitan, että sitä oli kiva seurata, juoni oli hyvä ja se oli hyvin kirjoitettu. Todentuntuisesti. Siinähän on paljon tositapahtumia siis historialliseen ajanjaksoon liittyen. Muu tietysti jossain määrin kuvittelua tietysti mutta historiallinen konteksti on hyvin kiinnostava. Esim. sen kruunusta luopuneen kuninkaan Edwardin touhut.

Vierailija
14/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta on se, että vanhempaa kuningatarta esittävä Olivia Colman on loistava näyttelijä, katsokaa vaikka elokuva The Favourite, joka kertoo aiemmasta kuningattaresta, kuningatar Annesta. Ehkä nykyinen kuningatar on sit noin yksi-ilmeinen, näyttelijä ei pääse oikeuksiinsa. Mullakin jäi sarja heti kesken kun vaihtui. 

Vierailija
15/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuinta on se, että vanhempaa kuningatarta esittävä Olivia Colman on loistava näyttelijä, katsokaa vaikka elokuva The Favourite, joka kertoo aiemmasta kuningattaresta, kuningatar Annesta. Ehkä nykyinen kuningatar on sit noin yksi-ilmeinen, näyttelijä ei pääse oikeuksiinsa. Mullakin jäi sarja heti kesken kun vaihtui. 

Minusta se näyttelijä on jotenkin kuin "jäätynyt" siihen rooliinsa. Se ei saa siitä mitään irti.

Vierailija
16/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarkoitan, että sitä oli kiva seurata, juoni oli hyvä ja se oli hyvin kirjoitettu. Todentuntuisesti. Siinähän on paljon tositapahtumia siis historialliseen ajanjaksoon liittyen. Muu tietysti jossain määrin kuvittelua tietysti mutta historiallinen konteksti on hyvin kiinnostava. Esim. sen kruunusta luopuneen kuninkaan Edwardin touhut.

Ok, kiitos! Olen nimittäin katsonut Netflixistä Churchillistä ja toisen maailmansodan syttymisestä kertovat Synkin hetki (vai mikä lie, en välttämättä muista oikein), ja se oli tosi hyvä. Gary Oldman on yksi parhaista näyttelijöistä, huikea myös Pappi lukkari talonpoika vakoojassa (vai mikä lie, en taaskaan muista varmaksi :-).

Pidän siis tällaisista hieman ankeista ja realistisista kuvauksista politiikasta tai tiedustelusta. Tuo Crown saattaisi siis olla makuuni!

Vierailija
17/17 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos! Olen nimittäin katsonut Netflixistä Churchillistä ja toisen maailmansodan syttymisestä kertovat Synkin hetki (vai mikä lie, en välttämättä muista oikein), ja se oli tosi hyvä. Gary Oldman on yksi parhaista näyttelijöistä, huikea myös Pappi lukkari talonpoika vakoojassa (vai mikä lie, en taaskaan muista varmaksi :-).

Pidän siis tällaisista hieman ankeista ja realistisista kuvauksista politiikasta tai tiedustelusta. Tuo Crown saattaisi siis olla makuuni!

Kannattaa katsoa. Ei ole huonoimmasta päästä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan