Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~CLOMISTIT vk27~~~

03.07.2006 |

Hyvä minä...aloittelin viikkoa tuonne viimeviikkoseen..sama siis uudelleen tässä...

Heippa kaikki!

Minäkin sitten olen palaillut sorvin ääreen. Lyhyesti kertoilen kuulumisia, kun pitäisi vähän töitäkin yrittää tehdä...Ei kyllä huvita, kun kuulin, että vuorotteluvapaan sijaisekseni aiottu henkilö on saanut pitemmän sijaisuuden muualta. Nyt pitäisi löytää jostakin uusi, eikä se tule olemaan helppoa=(

Oma napa meni, kuten pelkäsin eli kierto venähti 36 pv:ään. Arvatkaa, oliko kivat pms:t!! Tissit eivät kipeytyneet ollenkaan, joten tiesin etten ole raskaana, piti vaan ootella ja ootella ja istua kurasonnalla ja kaikkea muuta mielialanvaihtelua ym...Testasin kp35 tyylipuhtaan negan. En tiedä sitten johtuiko venähtäminen ovuloimattomuudesta vai tapahtuiko se n. viikkoa tavallista myöhemmin. Jotakin sen tyyppisiä tuntemuksia oli silloin, mutta kun en ole tikuttanut, niin tiedä sitten.

Joku tuolla viime viikon ketjussa jutteli follikkelien määrästä. Mulla ei ole koskaan näkynyt kolmea enempää. Silloin -99 (olin 31v), jolloin raskauduin ekasta clomikierrosta, follikkeliultrassa näkyi yksi molemmilla puolilla ja tärppäsi. Joten ei se follikkelien pieni määräkään aina kaikkea kerro tai ainakaan sulje raskautumista pois.

Nyt pitäisi yhdet menkat vielä odottaa ja sitten katotaan, mitä seuraavaksi. Pelkkiä clomeja en aio enää pitkään syödä, kun ei ne pregnylin kanssa 5 kk:ssa tulosta tuoneet. Ehkä se olis se inssi.

Vähän tällasissa työnaloitusketutustunnelmissa tänään...

Yritän päästä tässä pikkuhiljaa palstakärryille (olen vähän pihalla, ketkä ovat plussanneet ym..) ja olen täällä taas vähän useammin tilittämässä. Tuo kierron venähtäminen vei ajatukset taas ihan sekasin ja vauvakuume on aivan sairaan älytön. Toivo kuitenkin elää edelleen!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 32, mies 31. Yksi clomilapsi s. 11/04. Pikkukakkosen (myös clomeilla) la 8.10.2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla