Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Greippimehun himo raskaana!

Vierailija
03.07.2006 |

Mitä himoja teillä on raskaana ollessanne? Mulla näköjään greippimehu. Himo siihen alkoi jo hyvin pian raskaaksi tulon jälkeen, vaikka en vielä silloin edes tiennyt olevani raskaana! Join mehua sitten koko raskausajan =)

Nyt vauva 7 kk ja pari kk sitten iski taas sama himo. Koska menkat olivat kuitenkin tulleet ihan normaalisti (alkoivat jo 5 vkoa synnytyksestä), en uskonut todellakaan olevani taas raskaana. Menkat eivät olleet edes vielä myöhässä. Kauheat vatsakivut ja hartiapistos saivat minut kuitenkin pian lääkäriin ja diagnoosi: kohdunulkoinen raskaus! :(

Täytyy näköjään tästä lähtien tehdä raskaustesti aina kun alkaa greippimehu himottamaan! ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, että tytöt enimmäkseen saattavat aiheuttavat greipinhimoa. Pitääkö tämä sinun kohdallasi paikkaansa?

Vierailija
2/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain pojan. En kyllä ollut tuollaista uskomusta aikaisemmin kuullutkaan! Entä sinä, saitko tytön? =) -Ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tytön eikä ollut mitään himoja paitsi lähteä Poppiin popittamaan, mikä oli aika outoa, kun olen enemmän sellainen rock-henkinen kaljakuppiloissa istuja. Karkinhimo tuli varmaan päihteiden käytön ja " kaiken kivan" tilalle, mutta onnistuin hillitsemään senkin jotenkuten. Itse asiassa laihduin raskausaikana muutaman kilon.

Vierailija
4/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toista lasta nyt.

Esikoisen aikaan himoitsin jollakin aikaa... hernekeittoa! :D Ei tullut se himo kalliiksi ainakaan, heh..

Vierailija
5/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi oli eucalyptus-löylytuoksun hajun himo! :)

Nyt on samat!

Vierailija
6/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa oli pakko syödä koko ajan omppuja, sitten purkkiananasta, sitten salaatinlehtiä. Välillä oli tomaattihimo. Ja mtä kaikkea niitä nyt olikaan =)

Vierailija
7/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunakellarin tuoksusta, siis jo lapsuudessa! Aivan ihana tuoksu! Toinen tosi ihana tuoksu on kesällä sateen jälkeen luonnossa :)

Tämä nyt ei varsinaiseen aiheeseen liittynyt, mutta tuli vaan mieleen, kun toinenkin mainitsi asiasta =) -Ap-

Vierailija
8/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vispipuuro. Sitä tein kulhollisen joka päivä. Raskauden jälkeen ei enää ihmeemmin maistu.. taisi tulla mittari täyteen.

Vierailija
9/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt appelsiinimehusta, mutta raskausaikana join sitä litratolkulla.

Vierailija
10/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin taikina. -

Vierailija
11/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin taikina. -

Vierailija
12/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tuli se raskausaika ;-)

Vierailija
13/13 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja himoja;

liha - esim. nakit ja kinkku sekä kananmuna...

Kumpaa sukupuolta näiden oireiden perusteella veikkaatte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän