Valitetaan turhasta, koska korona!
Aloitan! Ärsyttää kun nykyisin ei kerkeä käymään "mainoskatkolla" edes vessassa, saati sitten että tekisi vaikka voileivän elokuvan mainoskatkolla!
Tämä on tarkoitettu hyvänmielenketjuksi sarkasmilla ja huumorilla höystettynä. Kertokaa mitkä pienet asiat teitä pännii näinä aikoina! :D
Kommentit (7)
Eipä jaksais pestä ikkunoita. Painokin on päässyt nousemaan, kun herkut maistuu. Tuulee kylmästi, niin ei viitsi lähteä lenkille. Menkatkin alkoi ja sekös vasta ketuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä jaksais pestä ikkunoita. Painokin on päässyt nousemaan, kun herkut maistuu. Tuulee kylmästi, niin ei viitsi lähteä lenkille. Menkatkin alkoi ja sekös vasta ketuttaa.
Ikkunoiden pesua vihaan itse yli kaiken, kiitos muistuksesta. ;) Tsemppiä menkkoihin ja kokeile jotain lämmintä alaselkään ja alavatsalle, on mukavaa olla peiton alla kun kauratyyny tms. on lämmittämässä.
Ap
Ärsyttää kun kaikki lähellä olevat pakettiautomaatit ovat täynnä. Tietää taas 57km matkaa polkupyörällä noutopaikkaan ja samanmoisen matkan takaisin. Paketti painaa 12kg.
"Siirretty kohteesta Posti:
Lähetyksesi on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Lähetys JJFIxxxxccccxxxxxxxxx xxxccccc 0.00 € noudettavissa 08.05.2020 asti Posti, K-market xxxccc (hevonvittu)"
Ps. lähin automaatti olisi ollut 800m päässä.
Olen ollut jo kuusi viikkoa kotona, ärsyttää kun mikään minun ikkunalautakasvatuksista ei lähde kasvamaan. Paprika, porkkana ja maissi ovat elossa mutta sirkkalehdistä eteenpäin eivät pääse. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo kuusi viikkoa kotona, ärsyttää kun mikään minun ikkunalautakasvatuksista ei lähde kasvamaan. Paprika, porkkana ja maissi ovat elossa mutta sirkkalehdistä eteenpäin eivät pääse. :(
Anteeksi, ei porkkana vaan tomaatti.
T. Nro5
En jaksa valittaa kun ei ole valitettavaa.
Minäkin olen huomannut mainosten lyhenemisen, ei ehdi edes persettä nostaa sohvalta hakeakseen lisää juotavaa niin jo ohjelma jatkuu..