Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletatko, että työkaveri on sinkku jos hän ei puhu miehestään/naisestaan?

Vierailija
26.04.2020 |

Teetkö siis automaattisesti sen oletuksen, että hän on sinkku.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos on ns. sekatyöpaikka jossa sukupuolisia suunnilleen tasamäärä niin naisilla on tapana salata oma parisuhdestatus. Puhutaan aina vaan minä tein sitä ja tätä vaikka koko ajan se mies olisi raahattu mukana käsipuolessa. Ilmeisesti ovat katsellaan, katsellaan -linjalla jos sieltä työpaikalta löytyisi joku omaa miesti komeampi ja paremmin tienaava. Joskus tulee sitten noloja tilanteita työpaikalla kun (heidän mielestään liian rumat tai köyhät) sinkkumiehet yrittävät iskeä niin sitten tylysti annetaan kovaa äänen pakit ja varmistetaan kaikkien kuulevan että ollaan varattuja. Komeille sitten flirttaillaan ja jatketaan peliä.

Näyttäisi olevan melko yleistä kaikkialla, FB:ssäkin saa sinkkukäsityksen kun parisuhteesta ei näy missään merkkiäkään monellakaan. Luulisi, että parisuhdestatus olisi varmin keino pitää kaikenlaiset hyypiöt loitolla.

Niitä oikeasti vältettäviä hyypiöitä kiinnostaa kaikki julkinen tieto ja tiedonmuruset, jotka netistä saavat kaivettua. Nettiin kannattaa laittaa niin vähän tietoa itsestään kuin mahdollista.

Mikä logiikka tämä nyt on? Hyypiöt innostuu kaikesta, joka viittaa siihen että heillä olisi mahdollisuuksia, kuten ei merkkejä parisuhteesta ->> sinkku tietenkin ja ei kun ahdistelemaan.

Vierailija
42/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi oleta mitään tai ajattele työkavereiden suhdestatuksia sen tarkemmin, mutta nyt kun rupesin miettimään, niin ajattelen itse asiassa päin vastoin: luulen, että kaikilla on parisuhde.

Siksi ehkä jopa kummastelen kun minua luullaan aina sinkuksi. Ehkä olen sitten niin ruma, ettei kukaan voisi edes ajatella, että minulla voisi olla mies :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kertonut kenen kanssa olen parisuhteessa, ts.olen kertonut että suhde on, mutta en enempää. Koska ällöttää uteliaat juoruavat kyylät. No, jatkuvana oletuksena heillä nyt on, että olen ollut tämän 12v sinkku...

Taidat olla vainoharhainen? Miksi kukaan alkaisi juoruaisi sinusta? Luultavasti he vaan luulevat sinun häpeävän sitä, että olet homoseksuaalinen ja antavat sinun olla rauhassa!

Käsitykseni syntyi siitä, että kuulin itsestäni levitellyn juoruja jo vuosia sitten. Ja tenttaaminen omaisuudestani, parisuhteestani jne. tuntui muodostuneen elämäntehtäväksi eräille, jotka eivät kestäneet etten puhunut työpaikalla yksityisasioitani.

En ole homoseksuaali, vaikka ei kyllä haittaisi olla!

Mutta sulla taisi kalahtaa kalikka vastauksestasi päätellen ;)

Vierailija
44/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona-aikana etäpalavereissa olisi omituista jos työkaverien lapset ja puolisot eivät tulisi puheeksi, kotona kun usein ovat ja saattavat kuulua puheluiden taustalla, tai lapset tulevat kysymään jotakin. 

Jos muutenkin tehdään tiiviisti töitä ja tutustutaan ihmisinä, olisi outoa jos joku ei kertoisi parisuhteestaan. Siksi oletan että ovat sinkkuja jos eivät mitään aiheesta kerro. Asialla sinänsä ei ole tietenkään itselleni mitään väliä, työkavereita kun ovat ja he tietävät minun kyllä olevan varattu, niin ei tarvitse pelätä iskuyrityksiä muiltakaan. 

Vierailija
45/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos on ns. sekatyöpaikka jossa sukupuolisia suunnilleen tasamäärä niin naisilla on tapana salata oma parisuhdestatus. Puhutaan aina vaan minä tein sitä ja tätä vaikka koko ajan se mies olisi raahattu mukana käsipuolessa. Ilmeisesti ovat katsellaan, katsellaan -linjalla jos sieltä työpaikalta löytyisi joku omaa miesti komeampi ja paremmin tienaava. Joskus tulee sitten noloja tilanteita työpaikalla kun (heidän mielestään liian rumat tai köyhät) sinkkumiehet yrittävät iskeä niin sitten tylysti annetaan kovaa äänen pakit ja varmistetaan kaikkien kuulevan että ollaan varattuja. Komeille sitten flirttaillaan ja jatketaan peliä.

Näyttäisi olevan melko yleistä kaikkialla, FB:ssäkin saa sinkkukäsityksen kun parisuhteesta ei näy missään merkkiäkään monellakaan. Luulisi, että parisuhdestatus olisi varmin keino pitää kaikenlaiset hyypiöt loitolla.

Niitä oikeasti vältettäviä hyypiöitä kiinnostaa kaikki julkinen tieto ja tiedonmuruset, jotka netistä saavat kaivettua. Nettiin kannattaa laittaa niin vähän tietoa itsestään kuin mahdollista.

Samalla logiikalla ulkonakin kannattaa käydä yksin ja pitää se oma mies piilossa, että pysyy hyypiöt kaukana :D

Vierailija
46/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ihmisiä kiinnostaa onko lapsia. Minulta kysytty jo kahdesti. Eikä ole, olen vela 20 vuotisessa avioliitossa.

Vierailija
47/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulette tyhmäksi, jos ei puhu filosofiaa.

Luulette terveeksi, jos ei kerro sairauksiaan.

Luulette köyhäksi, jos ei kehu rikkauksillaan.

Ja luulette sinkuksi, jos ei puhu parisuhteestaan.

Hyvin menee. Onneksi olen nyt etätöissä, ja toivottavasti jatkossa aina.

Vierailija
48/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla ulkonakin kannattaa käydä yksin ja pitää se oma mies piilossa, että pysyy hyypiöt kaukana :D

Faceen voi esimerkiksi laittaa vain että "parisuhteessa". Mitä ihmeen haittaa tuollaisesta tiedosta voi olla, kun ei edes tarvitse mainita sitä kenen kanssa on suhteessa. Minusta kyllä haiskahtaa hieman tarkoitukselliselta sinkkuna esiintymiseltä, eihän sitä nimittäin tiedä vaikka Chris Hemsworth laittaisi joku päivä kaveripyynnön.

Vierailija
49/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää tekemästä oletuksia ja jos joku asia kiinnostaa, niin en häpeä kysyä.

Jos on työkaveri keneen törmää vain ohi mennen, niin tuskin tiedän suhde statusta, eikä kiinnostakkaan, että onko sen elämässä ihmisiä.

Toisten työkavereitten kanssa sitten tulee vietettyä aikaa ja juteltua, niin puheissahan se tulee ilmi kysymättäkin. Ja onhan sitä kiva kysyä, että mitäs teidän Vilhelmiinalle kuuluu, jos ei tunnu keksivän mitään muutakaan small talkkia.

En ymmärrä miksi pitäisi olla uudelle ihmiselle käsi ojossa

"Matti 32v naimisissa"

Totta kai, jos joku selkeästi flirttailee tms, niin kerron, että ei kannata nähdä vaivaa, mutta muuten en tutustuessa tuo elämän tilannettani esille heti ensimmäisenä, ellei toinen kysy.

Vierailija
50/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, eli itseäni siis alkanut ärsyttää jotenkin se työpaikalla, kun heti oletetaan sinkuksi jos ei halua/osaa puhua omasta yksityiselämästään. Itse en koe luontevaksi puhua omia yksityisasioita työpaikalla, s eon jotenkin vaivaannuttavaa. Sitten moni tuntuu automaattisesti olettavan, että olisin sinkku. Pikkujuttu, mutta kuitenkin ärsyttää jostain syystä.

Vierailija
51/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen miesten kanssa ihan neutraalisti. Hauska miten joillakin tulee ihmeellinen tarve puhua kumppanistaan jonkun aasinsillan kautta. Ikään kuin juttelu = flirtti = iskeminen :D

Vierailija
52/54 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, eli itseäni siis alkanut ärsyttää jotenkin se työpaikalla, kun heti oletetaan sinkuksi jos ei halua/osaa puhua omasta yksityiselämästään. Itse en koe luontevaksi puhua omia yksityisasioita työpaikalla, s eon jotenkin vaivaannuttavaa. Sitten moni tuntuu automaattisesti olettavan, että olisin sinkku. Pikkujuttu, mutta kuitenkin ärsyttää jostain syystä.

Ei kannatta itteeän vaivaannuttaa toisten mietteistä :)

Vierailija
53/54 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta yhtään mitään kenestäkään. Ei minua kiinnosta onko joku sinkku vai varattu kun en itse ole kiinnostunut kenestäkään. Ja olen huomannut sen että vaikka itse sanonkin olevani parisuhteessa, se menee kaikilta ohi kun miehet jatkuvasti koettavat iskeä, haluavat että tulen heidän luokseen yöksi ja lähden töiden jälkeen leffaan. Noin tyhmiä ihmisiä ei juuri viitsi muuta kuin moikata... Ja varsinkin jos ovat itse varattuja, niin oksetus sentään.

Vierailija
54/54 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiskollegat puhuvat kumppanistaan aina vähintään sivulauseessa. Pelkäävät ilmeisesti, että alkaisin heti muuten iskemään. 😂😂😂