Listataan normaaleja vapaa-ajan asioita joita normaalit ihmiset tekivät ennen koronaa
Lista alkaa tästä:
(huom. ei sisällä niitä mitä voidaan tehdä nyt edelleen koronan aikana kuten ulkoilua, käsitöitä, konmaritusta, sisustamista ja perheenkanssa yhdessäoloa)
- Käytiin vaateostoksilla ja shoppailemassa
- Käytiin harrastuksissaan ja kuntosalilla
- Käytiin kahviloissa ja välillä ravintolassa
- Käytiin elokuvissa ainakin kerran kuussa
- Käytiin festareilla ja live-konserteissa
- Käytiin kirjastossa ja katsomassa teatteria
Kommentit (14)
Lomamatkat. Ollaan käyty ulkomaan reissulla noin pari kertaa vuodessa. Nuoret tykkää käydä Dubaissa, mutta yritetty että käytäisiin välillä muuallakin. Esim. tulevana kesänä olisi ollut tarkoitus lähteä Karibian risteilylle. Nyt jää haaveeksi.
Poikettiin ohimennen kauppaan hakemaan jotain yksittäistä tuotetta.
Kaipaan kovasti sitä että voi vain istua kahvilassa. Heti kun paikat taas aukeaa niin aion käydä joka aamu brunssilla omassa lempparipaikassa.
Minä en ole käynyt missään aloittajan mainitsemissa paikoissa. Ei täällä maalla ole mitään kahviloita tms.
Uimahalli, kirjasto, hoplop, työväenopiston kurssit, ryhmäliikunta kuntosalilla, museot, taidenäyttelyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole käynyt missään aloittajan mainitsemissa paikoissa. Ei täällä maalla ole mitään kahviloita tms.
Eikä osata lukeakaan vissiin, että kirjastoja kaivattaisiin.
Museot ja taidenäyttelyt
Luennot ja keskustelutilaisuudet
Vierailija kirjoitti:
Ap, määrittele "normaali".
Henkilö jolle AP luettelemat aktiiviteetit ovat normaali?
Aika epänormaali vissiin kun leffat ainoo kun tosta listasta kiinnostaa, eikä nekään nykyään niin hirveesti kun pitää olla samanlaista kuraa kaikkien ettei kukaan loukkaannu.
Mikä siinä kahvilla istumisessa houkuttaa, pysyy hetken paikallaan eikä toikkaroi zombina puhelinta tuijottaen?
Taisit jo tuohon jo listata itse kaiken.