Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei edes aio lopettaa juomista

Vierailija
26.04.2020 |

Miesystävä iältään 54v, on välillä kuin kuriton kakara. "Tämmöne mä oon, ota tai jätä". Välillä hän käyttäytyy kuin olisi sinkku. Lauantaina ei suunniyella yhteisiä menoja sillä hän on aamulla ostanut jo 6packin olutta, joten hänen lauantai menee niin ja mä (tyhmänä) kattelen vierestä. Ei, ei, ei emmä tämmöstä halua.

Ollaan oltu noin vuosi yhdessä ja useampi viikonloppu myös. Aina se on juonu. Yks lauantai klo 11 sanoi ettei juo, mutta klo 12 oli jo noukkimassa olutta.

Hitto mun tekis mieli ravistella sitä ihmistä, eikö se tajuu mitä se tekee itselleen ja mulle.

Sen tiedän, ettei se tuu lopettaan, eikä edes vähentään juomistaan. Sunnuntaiki menee mielummin oluen kun mun kanssa, eikö tää kerro sitä, että sen arvostus mua kohtaan on puhdas nolla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiäkö valitat, itse olet polkusi valinnut.

Mukavaa päivää sulle, olet varmaan täydellinen kun noin voimakkaasti vastaat. Pus. Ap

Ymmärrän todella hyvin sua ap. Itsekin rakastuin renttuun. Se on vaan niin ihmeellistä. Toinen voi osata olla oikea hurmuri. Hän oli (jätin siis hänet vastikää ja vielä mennään "päivä kerrallaan"). Tämä ihminen on ainoa ihminen maailmassa, jonka seurassa olen tykännyt olla kun hän on ollut itse päissään. Niin kuuma hän on, tai oli.

Kuitenkaan se millaisessa epävarmuudessa joudun elämään hänen kanssaan tuon alkoholismin ja valheiden takia, tajusin että se ei ole minä joka tuohon pystyy, se ei ole minua! Voisinhan minä sulkea silmäni tuolta menolta ja antaa olla, mutta sitten en olisi aidosti itseni.

Vierailija
22/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vähän tissuttelee viikonloppuisin, niin sehän on normaali suomalainen mies. Duunari, olettaisin.

Ei oo duunari vaan osa-aika töissä, jolla rahat vähän väliä loppu. Sitä en ymmärrä kuinka ne olueen aina riittää :D ap

Tokihan viinaan aina löytyy rahaa. Toista ihmistä ei voi muuttaa. Raitistumisen pitää lähteä alkoholistista itsestään. Huutaminen, mököttäminen tai erolla uhkailu ei auta. Jos uhkailet erolla, se pitää pystyä myös toteuttamaan. Turha uhkailu on yhtä tyhjän kanssa, ja juoppo myös oppii kuvion.

Kuten muutkin ovat neuvoneet, joka hyväksyt sen, millaista elämäsi juopon rinnalla nyt on, tai lähde kulkemaan omia polkujasi. Päihdelinkki-sivustolta löytyy vertaistukea, ja lukemattomia kertomuksia elämästä juopon kanssa. Onnellisia loppuja on harvalla, kuten jo arvata saattaa. Juoppo kun ei yleensä raitistu.

Mihin viinaan? Kaljasta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole velvoitteita (esim. työ), niin ole mitään väliä minä päivänä tai mihin aikaan joku ottaa kuppia.

- 18v kolmivuorotyössä...

Vierailija
24/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo mikä juoppo, ei se muutu. Nyt sun oma valintasi joko jäät tai lähdet.

Minä lähtisin jos olisin tilallasi, ei oo normaalia että edes joutuu miettimään tuollaista.

Vierailija
25/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosihan on vasta tapailua ja sitä ei selvästikään kertomasi perusteella kannata jatkaa. Uutta matoa koukkuun.