Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uupunut enkä enää jaksa

Vierailija
26.04.2020 |

Tänään tuli se päivä, etten enää jaksa nousta sängystä. Tämä poikkeustila on saanut minut uupumaan. Olen kahden lapsen yh, lapset 4 ja 8 v. Työssä on Koronan vuoksi kovat paineet ja asiakkaat törkeitä. Töitä on 8-14 h päivässä etänä ja illatkin pitää seurata meiliä. Esimies ei ymnärrä, kuinka raskasta on tehdä stressaavaa, tarkkuutta vaativaa asiantuntijatyötä ja samalla opettaa väkisin 8-vuotiasta, joka vastustaa jokaista tehtävää. 4-vuotias joutuu olemaan telkkarin paimentamana. Välillä ruoanlaittoa. Kun työt saa valmiiksi, niin pitäisi metsästää ties mitä askartelumateriaaleja. Minulla ei ole autoa ja Koronan takia bussin vuorovälit ovat tosi harvat. Kaupparetkeen menee koko ilta. Eikä kovin isoa ruokasatsia saa kannettua kerralla kun käsiä vain kaksi.
Samaan aikaan naapuri on ihan hermona ja valittaa jokaisesta äänestä. Yritämme olla hiljaa ja on henkisesti raskasta kun samaan aikaa täytyy keskittyä työhön, auttaa koulussa ja hyssytellä pienempää lasta.

Mihin voin soittaa, että joku hakisi lapset pois ja minut vaikka sairaalaan. En enää kestä ja pian teen itselleni jotain.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi