Miksi palstalla ei saa puhua miehen kaipuusta?
Itse olen 28v, tekisin lähes mitä vain että saisin vielä joskus kokea villejä iltoja. Vuosia ollut vailla mitään mies kontakteja.
Miten Helsingissä voi olla noin vaikeeta saada itselleen 30-40v miehen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallehan ei kannata yrittää tehdä mitään.
Kyllä minusta se, että uskaltautuu avaamaan täällä tuntojaan on jo ihan hyvä alku erityisesi nyt näin "korona aikana" - Tai ainakin koen itse esimerkiksi Tinderin vähän vieraaksi (Sen "panosovellus" maineen vuoksi) ja netitreffiprofilin luominen...mihinköhän kannattaisi..)
"2"
Korjaan Ap:n avaukseen 1. kommentin esittänyt mies, joka kokee naista (ei naita kuen 1. kirjitin) kohtaan kaipuuta ja syvää sellaista ja, joka kuuluu ikäryhmään 30-40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Game
is
Rigged
Zinccis
Game
is
jobseeking
That´s
4
U
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Uusisuomalaisia olis tarjolla.
Eikös niille homppeloinnit ole haram? Toki kielletty hedelmä jne.
Tarkoittaako aloittaja, ettei alfoja ole tarjolla introvereille kotikissoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako ap ainoastaan villejä iltoja, vai myös arkisia viikkoja ja mukavia viikonloppuja?
M/39
Rentoa, kevyttä, hauskaa seurustelua. Eihän voi tietää haluuko sitoutua. En sulje mitään pois.
Aloituksessa halusit miehen ja nyt haluat seukkailua.
Jep Jep
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Game
is
Rigged
Zinccis
Game
is
jobseekingThat´s
4
U
Zinc
No
it
is
for
you
- ja keitä ne pavut.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkin on Suomen ainoa kaupunki jossa on sinkkunaisia enemmän kuin miehiä. Muuta "maalle".
Ja kaikista paradoksaalisinta on stadin naisten totaalinen nirppanokkaisuus ja nirsoilu. Ei luulisi olevan varaa, tai sitten todellakin joku panoalfojen rinki pyörittää kaikkia stadin sinkkunaisia ikäluokissa 17-45v.
Provohan tämä oli, koska naisen ei tarvitse muuta kuin tinderi käynnistää ja villejä iltoja tiedossa.
Sitä se on kun osaa vaatia vain parasta laatua, mutta itse ei ole samalla tasolla.
Tom Bradyn sai Gisele Bündchen
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä oli, koska naisen ei tarvitse muuta kuin tinderi käynnistää ja villejä iltoja tiedossa.
Ehei, ongelma on siinä ettei hän tyydy ihan mihin tahansa. Siihen hänellä toki on oikeus, mutta kannattaa laittaa oma kroppa vaatimustensa tasolle tai sitten lopettaa ulina.
Siis ihanko totta mun pitäisi nuorena naisena mennä pelastamaan näitä tynnyrin kokoisia, hikisiä, haisevia, pummi pekkoja?
Mä on itse siisti, todella sivistynyt, tervellisyys on kaiken a ja ö. Henkisesti minulle valitettavasti sopisi yhtä sivistynyt mies joka pukeutuu hyvin, pitää itsestään huolta. Ennen kaikkea on kiinnostunut luonnosta, historiasta, osaa jutella, pitää ittensä komeana.
Harmi vaa että nykyajan miehet tykkävät vain antaa ittensä mennä. Kadut on pilvin pimein miehiä jotka olisivat todella komeita jos ne pikkasen välittäisivät omasta terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko totta mun pitäisi nuorena naisena mennä pelastamaan näitä tynnyrin kokoisia, hikisiä, haisevia, pummi pekkoja?
Mä on itse siisti, todella sivistynyt, tervellisyys on kaiken a ja ö. Henkisesti minulle valitettavasti sopisi yhtä sivistynyt mies joka pukeutuu hyvin, pitää itsestään huolta. Ennen kaikkea on kiinnostunut luonnosta, historiasta, osaa jutella, pitää ittensä komeana.
Harmi vaa että nykyajan miehet tykkävät vain antaa ittensä mennä. Kadut on pilvin pimein miehiä jotka olisivat todella komeita jos ne pikkasen välittäisivät omasta terveydestä.
Ja muita miehiähän ei sitten ole olemassa? Komeus sullakin taitaa kiikarissa olla, niin me tavismiehet ollaan sulle kuin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tarvitse, missään nimessä.
Mutta katsos kun noiden hyvien perässä on moni muukin. Olet liian hyvä huonoille miehille, mutta liian huono hyville.
Kehitä itseäsi älkäkä ulise sinä. Ainoa johon voit vaikuttaa on sinä itse :)
Oksetusta sanon minä! Ne on kunnon riesa! Hyi!