Miksi palstalla ei saa puhua miehen kaipuusta?
Itse olen 28v, tekisin lähes mitä vain että saisin vielä joskus kokea villejä iltoja. Vuosia ollut vailla mitään mies kontakteja.
Miten Helsingissä voi olla noin vaikeeta saada itselleen 30-40v miehen?
Kommentit (36)
Asiallehan ei kannata yrittää tehdä mitään.
Mistä olet yrittänyt löytää miestä?
"Teksin lähes mitä vain".
Tuskin ainakaan aloitetta miehelle? Sehän ei kuulu naisille, vai miten se meni.
Minä olen huomannut, että sellaisia miehiä ei ole olemassa, joita minä kaipaan. Lakkasin kaipaamasta ja hyväksyin sen tosiasian, että eivät ole minun juttu :D
En tule koskaan ymmärtämään tällaisia avautumisia. Siis silloin kun ne tulevat etuoikeutetun sukupuolen suusta/näppikseltä.
Täällä saa puhua vain samaa sukupuolta, tai mieluummin jotakin keksittyä sukupuolta, olevien kaipuusta.
Onhan siellä Helsingissä DTM ym. Ja joskus menneinä vuosikymmeninä ystävänhakupalstalle kirjoitettiin nimimerkillä "Amigo". Vinkkeinä kaipuuta tuntevalle miehelle.
Tämä se on, kun baarit ei ole auki.
Vierailija kirjoitti:
Asiallehan ei kannata yrittää tehdä mitään.
Kyllä minusta se, että uskaltautuu avaamaan täällä tuntojaan on jo ihan hyvä alku erityisesi nyt näin "korona aikana" - Tai ainakin koen itse esimerkiksi Tinderin vähän vieraaksi (Sen "panosovellus" maineen vuoksi) ja netitreffiprofilin luominen...mihinköhän kannattaisi..)
"2"
Kaipaako ap ainoastaan villejä iltoja, vai myös arkisia viikkoja ja mukavia viikonloppuja?
M/39
Minkälaisia miehiä kaivatte?
Mä on yrittänyt pitää silmät auki, asunut aina Helsingissä. Käynyt baareissa, harrastuksissa, kaupoissa, luontopolulla. Ei vaa koskaan tuu vastaan.
Tulee jopa sellainen olo että on pelkkää vanhoja miehiä ja vanhuksia, niitä on pilvin pimein sellaisia 50-80v.
Huomaa että syntyvyys oli huono 80-90 luvulla tai vain tyttöjä syntyi kun ei näköjään syntynyt yhtäkään poikalasta.
Mä en käsitä!
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä Helsingissä DTM ym. Ja joskus menneinä vuosikymmeninä ystävänhakupalstalle kirjoitettiin nimimerkillä "Amigo". Vinkkeinä kaipuuta tuntevalle miehelle.
Jahas, en koskaan tajunnut tuota vitsiä ..
Selvis sitten sekin ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Game
is
Rigged
Zinccis
Game
is
jobseeking
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako ap ainoastaan villejä iltoja, vai myös arkisia viikkoja ja mukavia viikonloppuja?
M/39
Rentoa, kevyttä, hauskaa seurustelua. Eihän voi tietää haluuko sitoutua. En sulje mitään pois.
Siittä vaan juttusille jos tulee joku varteenotettava adonis vastaan. Ujot jää yksin.
Helsinkin on Suomen ainoa kaupunki jossa on sinkkunaisia enemmän kuin miehiä. Muuta "maalle".
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia miehiä kaivatte?
Mä on yrittänyt pitää silmät auki, asunut aina Helsingissä. Käynyt baareissa, harrastuksissa, kaupoissa, luontopolulla. Ei vaa koskaan tuu vastaan.
Tulee jopa sellainen olo että on pelkkää vanhoja miehiä ja vanhuksia, niitä on pilvin pimein sellaisia 50-80v.
Huomaa että syntyvyys oli huono 80-90 luvulla tai vain tyttöjä syntyi kun ei näköjään syntynyt yhtäkään poikalasta.Mä en käsitä!
Kaikki (maalais) acat on muuttanut helsinkiin, ei siellä ole vapaita miehiä.
Zinc
Saahan sitä. Lohdutuksena voin sanoa, etä sinun iässäsi minulla ei ollut mitään intiimimpään ja läheisempää suhdetta ollut nais(t)en kanssa, vaikka olisin halunnut. -Ei tämä tietenkään kenenkään muun vika tai syy ole. Mutta sanompa vaan, että kaipuuta ja syvää sellaista naita kohtaan kokee juuri nyt ikäryhmääsi (30-40) kuuluva mies, joka hetki siten eksyi tähän vastaamaan avaukseesi Ap. Kaunista kevättä!