Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalla ei saa puhua miehen kaipuusta?

Vierailija
25.04.2020 |

Itse olen 28v, tekisin lähes mitä vain että saisin vielä joskus kokea villejä iltoja. Vuosia ollut vailla mitään mies kontakteja.

Miten Helsingissä voi olla noin vaikeeta saada itselleen 30-40v miehen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä. Lohdutuksena voin sanoa, etä sinun iässäsi minulla ei ollut mitään intiimimpään ja läheisempää suhdetta ollut nais(t)en kanssa, vaikka olisin halunnut. -Ei tämä tietenkään kenenkään muun vika tai syy ole. Mutta sanompa vaan, että kaipuuta ja syvää sellaista naita kohtaan kokee juuri nyt ikäryhmääsi (30-40) kuuluva  mies, joka hetki siten eksyi tähän vastaamaan avaukseesi Ap. Kaunista kevättä!

Vierailija
2/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallehan ei kannata yrittää tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet yrittänyt löytää miestä?

Vierailija
4/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teksin lähes mitä vain".

Tuskin ainakaan aloitetta miehelle? Sehän ei kuulu naisille, vai miten se meni.

Vierailija
5/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että sellaisia miehiä ei ole olemassa, joita minä kaipaan. Lakkasin kaipaamasta ja hyväksyin sen tosiasian, että eivät ole minun juttu :D

Vierailija
6/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan ymmärtämään tällaisia avautumisia. Siis silloin kun ne tulevat etuoikeutetun sukupuolen suusta/näppikseltä.

Vierailija
7/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa puhua vain samaa sukupuolta, tai mieluummin jotakin keksittyä sukupuolta, olevien kaipuusta.

Vierailija
8/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game

is

Rigged

Zinccis

Vierailija
9/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä Helsingissä DTM ym. Ja joskus menneinä vuosikymmeninä ystävänhakupalstalle kirjoitettiin nimimerkillä "Amigo". Vinkkeinä kaipuuta tuntevalle miehelle.

Vierailija
10/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se on, kun baarit ei ole auki.

Vierailija
11/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallehan ei kannata yrittää tehdä mitään.

Kyllä minusta se, että uskaltautuu avaamaan täällä tuntojaan on jo ihan hyvä alku erityisesi nyt näin "korona aikana" - Tai ainakin koen itse esimerkiksi Tinderin vähän vieraaksi (Sen "panosovellus" maineen vuoksi) ja netitreffiprofilin luominen...mihinköhän kannattaisi..)  

"2"  

Vierailija
12/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako ap ainoastaan villejä iltoja, vai myös arkisia viikkoja ja mukavia viikonloppuja?

M/39

Vierailija
13/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia miehiä kaivatte?

Mä on yrittänyt pitää silmät auki, asunut aina Helsingissä. Käynyt baareissa, harrastuksissa, kaupoissa, luontopolulla. Ei vaa koskaan tuu vastaan.

Tulee jopa sellainen olo että on pelkkää vanhoja miehiä ja vanhuksia, niitä on pilvin pimein sellaisia 50-80v.

Huomaa että syntyvyys oli huono 80-90 luvulla tai vain tyttöjä syntyi kun ei näköjään syntynyt yhtäkään poikalasta.

Mä en käsitä!

Vierailija
14/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä Helsingissä DTM ym. Ja joskus menneinä vuosikymmeninä ystävänhakupalstalle kirjoitettiin nimimerkillä "Amigo". Vinkkeinä kaipuuta tuntevalle miehelle.

Jahas, en koskaan tajunnut tuota vitsiä .. 

Selvis sitten sekin ..

Zinc

Vierailija
15/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusisuomalaisia olis tarjolla.

Vierailija
16/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Game

is

Rigged

Zinccis

Game

is

jobseeking

Vierailija
17/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaako ap ainoastaan villejä iltoja, vai myös arkisia viikkoja ja mukavia viikonloppuja?

M/39

Rentoa, kevyttä, hauskaa seurustelua. Eihän voi tietää haluuko sitoutua. En sulje mitään pois.

Vierailija
18/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä vaan juttusille jos tulee joku varteenotettava adonis vastaan. Ujot jää yksin.

Vierailija
19/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkin on Suomen ainoa kaupunki jossa on sinkkunaisia enemmän kuin miehiä. Muuta "maalle".

Vierailija
20/36 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia miehiä kaivatte?

Mä on yrittänyt pitää silmät auki, asunut aina Helsingissä. Käynyt baareissa, harrastuksissa, kaupoissa, luontopolulla. Ei vaa koskaan tuu vastaan.

Tulee jopa sellainen olo että on pelkkää vanhoja miehiä ja vanhuksia, niitä on pilvin pimein sellaisia 50-80v.

Huomaa että syntyvyys oli huono 80-90 luvulla tai vain tyttöjä syntyi kun ei näköjään syntynyt yhtäkään poikalasta.

Mä en käsitä!

Kaikki (maalais) acat on muuttanut helsinkiin, ei siellä ole vapaita miehiä.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän