Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro omat tyhmät hetkesi

Vierailija
25.04.2020 |

Kerro hetki joilloin olet tuntenut itsesi maailman tyhmimmäksi ihmiseksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun luen jonkun sanan väärin ja kommentoin asiaan sen mukaan. Ja muut ei tajuu mistä puhun.

Vierailija
2/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on lukuisia. En halua edes muistella niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika tyhmä, tai sanotaanko että yleissivistykseni on aika huono. Se on johtanut usein ikäviin tilanteisiin.

Esim. 16v kesätöissä en tiennyt omaa hetua, ja aikuisena en ymmärtänyt mistä lyhenne hetu tulee kun töissä kysyttiin

Maantieto on ihan hepreaa ja hyvä kun tiedän viidenkään maan pääkaupunkia.

Vieraskieliset sanat eivät vain jää mieleeni, joten jos käymme reissussa ulkomailla, en osaa jälkeinpäin kertoa paikkoja joissa olemme käyneet ...

Vierailija
4/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä suojatie-juttu että haluaisin ylittää ne kaikessa rauhassa ilman autoilijoiden häirintää. Sitten ärsyttää, kun suojatielle on vielä 2-3 metriä matkaa ja siellä joku kääntyvä autoilija jää minua venailemaan ja tulee sellainen hätä että näytän varmaan aivan apuva-mieheltä kun hoppuilen sen suojatien yli ettei toisen tarvisi liikoja venttailla.

Vierailija
5/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin pankkiautomaatille ensi kertaa aikuisena, niin se alkoi juttelemaan mulle kuin eräässä speden sketsissä. 

Witsikästä matrixissa todella.

Ehkä enempi olin vttuuntunut, kun aattelin, että siellä kameran takana on joku aspa joka mussuttaa vastaan.

Zinc

Vierailija
6/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on kohtuullisen typerä olo, koska vaivaudun kirjoittamaan av-palstalle :(

Vierailija
7/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta lukion jälkeen, että miten kaunis kirjoitetaan englanniksi. Siihen asti olin aina kirjoittanut sen beatiful. Varmasti myös sataa kertaa johonkin kokeeseen yms korjattu, mutta en vaan kiinnittänyt huomiota. Ja ei kyllä ole helpoin aina minulle muutenkaan.

Vierailija
8/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jatkaa...

Olen myös lahjakas työntämään ikävät asiat mielestäni. Kummankaan synnytysten jälkeen en ole osannut kertoa hienosti synnytyksen kulusta oikeilla lääkkeen ja hoitomenetelmien nimillä yms. Epiduraalin muistin :D

Vierailija
9/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oli muutamia viikkoja sitten, kun luin netistä, että Norjassa on yli 1000 koronatartuntaa, ja mölähdin ääneen, että tämähän on aivan hirveää, kun Norjassa on vain 10 000 asukasta! Aivot löi pahasti tyhjää.

Vierailija
10/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surkea matikassa, suorastaan onneton.

Yllätyin jos pääsin läpi kokeissa kouluaikoina.

Sama juttu kemiassa ja fysiikkassa.. ehei. Ei jää tämän tollon aivoihin nuo jutut.