Voice.fi Miehet paljastavat valkoiset valheet, joita ovat kertoneet kumppanilleen
Seksielämän tyydyttävyys
”En ole saanut parasta seksiä vaimoni kanssa, edes lähelle. Silti rakastan häntä niin paljon, että olemme menneet naimisiin, joten miksi ottaa asiaa esiin?”
Tämä oli minusta vähän surullinen. Miksi tyytyä? Tai miksi ei tekisi seksistä parisuhteessa maailman parasta? Löytyykö kenelläkään omakohtaista kokemusta?
Kommentit (2)
M42 kirjoitti:
Kokemusta ei ole seksistä muiden kuin puolison kanssa, mutta minulle seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Se että puolisoni haluaa seksiä vain noin kerran kuussa ja silloinkin aina samalla tavalla harmittaa, mutta en sen takia miettisi eroa, kun muuten arki ja perhe toimii.
Jotenkin ihana että vaimosi on sun ainoa. Ei minullakaan kovin monesta seksikumppanista ole kokemusta. Mutta varmaan syy miksi tästä jutusta tuo kyseinen kommentti mulla sattu niin silmiin on se että omassa pitkässä parisuhteessa vähän seksielämä on jäänyt lapsiperhe arjen jalkoihin. Nyt viime aikoina olen alkanut sitä vähän herättelemään ihan vaan syystä että haluan parempaa seksiä ja haluan että miehenkin pystyy parisuhteessa toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan. Olisi ihan todella surullista jos mun mies ajattelisi noin että jonkun muun kanssa oli paremmin koska asialle voi kuitenkin tehdä jotain.
Toivon ihan todella että saisit vaimosi kanssa avattua keskustelun aiheesta ja saisit toteuttaa itseäsi ja myös vaimosi. Elämä on liian lyhyt huonoon seksiin!
AP
Kokemusta ei ole seksistä muiden kuin puolison kanssa, mutta minulle seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Se että puolisoni haluaa seksiä vain noin kerran kuussa ja silloinkin aina samalla tavalla harmittaa, mutta en sen takia miettisi eroa, kun muuten arki ja perhe toimii.