Miten joku viitsii vielä tällaisessa poikkeustilanteessakin harrastaa seksiä?
Kaiken lisäksi melkoinen moka!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/opettajan-mikrofoni-jai-paalle-etao…
Kommentit (25)
Nythän himot vasta hyrräävätkin, kun selviytymisvietti on herätetty.
Se purkaa stressiä ja parantaa immuniteettia. Kantsii ap:n kokeilla itsekin.
Minä minä! En mitään muuta tekisikään jos pelkällä seksillä eläis. Pakko vain syödä välillä, peuhatessa kuluu energiaa.
Läskit ei vissiin juurikaan lemmi?
Miksi ihmiset syövät ja juovat poikkeuoloissakin? Seksi on täysin samanlainen perustarve, seksitön elämä johtaa vakaviin ongelmiin terveyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syövät ja juovat poikkeuoloissakin? Seksi on täysin samanlainen perustarve, seksitön elämä johtaa vakaviin ongelmiin terveyden kanssa.
Miksi minut sitten luokitellaan perusterveeksi, kun olen elänyt 25 vuotta ilman seksiä, jos se kerran aiheuttaa terveysongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syövät ja juovat poikkeuoloissakin? Seksi on täysin samanlainen perustarve, seksitön elämä johtaa vakaviin ongelmiin terveyden kanssa.[/
Todella vanhoiksi nunnat ja munkitkin elää...
Ai miksi ?! Voi luoja mikä kysymys taas. Miksi ihmiset kaipaavat toista ihmistä lähelleen ? Miksi ihmiset ovat koronankin aikana rakastuneita ja haluavat olla toisen lähellä jne yms. Minua ainakin lohduttaa todella paljon olla rakastetun ihmisen lähellä ja rakastella hänen kanssaan. Ja olen huomannut että juuri tälläisen hirvittävän tilanteen aikana, se antaa vielä enempi lohtua ja jaksamista kuin normi oloissa. Suosittelen muillekin !
Ei sitä olisi tarvinnut kenenkään kuunnella jos ei olisi halunnut.
No ei tämä kyllä kovin "seksikästä" aikaa ole! En itsekään ymmärrä, miten kaikista ajoista juuri NYT tekee ihmisten yhtäkkiä mieli. Ja EI, työttömäksi jääminen EI ole seksikästä. Hanki uusi työpaikka. *pyörittää silmiä*
Jaa että mitäs tälläisessä poikkeus tilanteessa sitten pitäisi ap:n mielestä tehdä ?! Kökkiä kotona yksin ja odottaa milloin saa koronasta osuman !! Ehei, kyllä kannattaa elää mahdollisimman normaalia elämää mihin kuuluu seksi aivan samalla tavalla kuin syöminen ja juominen. Me ainakin mieskaverin kanssa syödään ja juodaan nytkin tänä iltana hyvin ja sitten rakastellaan ihanasti <3
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute.
Jos on terveet kädet ja sopiva mielentila, niin ei tule koskaan puutetta.
Vierailija kirjoitti:
No ei tämä kyllä kovin "seksikästä" aikaa ole! En itsekään ymmärrä, miten kaikista ajoista juuri NYT tekee ihmisten yhtäkkiä mieli. Ja EI, työttömäksi jääminen EI ole seksikästä. Hanki uusi työpaikka. *pyörittää silmiä*
Työtön mies on kyl turn-off.
Janica 23v.
Kerran viikossa tulee miesystävä seksille, oli korona tai ei.
Koska mieheni haluaa edelleen rakastella pari kolme kertaa viikossa kuten ennen korona-aikaa.
Siksi koska seksi on niin ihanaa :D Kyllä elämässä pitää olla erotiikkaa. Aa että miten ihanaa on suudella miehen kanssa josta pitää ja miten ihanaa siitä pikku hiljaa aloittaa rakastelu, nam nam.
No miksei? Niin minäkin tekisin, jos minulla olisi samassa taloudessa asuva kumppani. Eipä tässä oikein sen parempaakaan tekemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä! En mitään muuta tekisikään jos pelkällä seksillä eläis. Pakko vain syödä välillä, peuhatessa kuluu energiaa.
Läskit ei vissiin juurikaan lemmi?
Ei. Edellisestä kerrasta kohta vuosi.
Varmaan addikti joka ei pysty hallitsemaan itseään.