Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi amerikkalaisia naurattaa kakun naamaan heittäminen tai naamaan hierominen? Mitä hauskaa siinä on?

Vierailija
25.04.2020 |

Ei kyllä suomalaiseen huumorisuoneen uppoa milläänlailla.
Olen aina kummastellut, mikä siinä niitä naurattaa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, en kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä hauskaa siinä on.

Vierailija
2/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoo täälläkään huumorintajuun. Jos mulle joku tekis niin, varmaan löisin nyrkillä takaisin. Ihan refleksinomaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jäänne entisajan huumorista. Sama kuin nämä hauskat kotivideot, joissa lapset ja kotieläimet loukkaavat ja liukastelevat.

Vierailija
4/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa se muitakin.

Vierailija
5/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kauheimpia on ne videoklippijutut missä joku iskee päänsä kovaan vaikka lattiaan poks ja jengi nauraa hihiihiiiiiii hahahhaaa.

Vierailija
6/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös oo koskaan ymmärtäny.

Sit ne ruokasodat: jengi heittelee ruokaa ympäriinsä toisiaan päin.

Vierailija
7/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla hauskaakin: 

Mutta britit osaakin tehdä hauskaa komediaa. 

Vierailija
8/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mitä etelämmäksi mennään sitä enemmän toisen ihmisen käsimyksen näkeminen kiihottaa

Vierailija
9/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käyttäytymistä ja jonkinlaisen kapinallisuuden osoittamista. Jo lapsille osoitetussa viihteessä annetaan mallia.

Minusta ei ole yhtään vitsikästä heitellä ruokaa, ja kaikkein typerin "perinne" on se, että morsian ja sulhanen työntävät kourallisen hääkakkua toistensa naamaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Food_fight

Vierailija
10/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se suomalaisiinkin kuin häkä. Esim kun on nähnyt näitä Dudesonien tempauksia, niillähän on toistuvasti kakku naamaan temppu ja jengi kikattaa kippurassa.

En kyllä tajua mäkään. Mä en ole muutenkaan minkään säikyttelyhuumorin ystävä. Huomannut jenkkien kotivideoissa, että todella pieniäkin lapsia säikäytetään esim halloweenina.. jää vielä ikuiset traumat, kun löytää isänsä hirrestä. Ähäkutti, vitsivitsi.

Ei muhun uppoa mikään kompasteluhuumorikaan. Chaplin on mielestäni aivan yliarvostettu "koomikko".

Ja inhoan alapääjuttuja, ne vasta laittaakin kiemurtelemaan ällötyksestä.

Kukaan enää tämän vuodatuksen jälkeen usko, että mä olen ihan hemmetin huumorintajuinen ihminen ja yleisesti hauskana pidetty ihminen.

Vierailija
11/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata muakaan. Toisaalta suomalaisia jaksaa naurattaa kännijutut, en tiedä uppoaako ne jenkkeihin. Jenkkihuumorista minua jaksaa naurattaa (edelleen!!!) Alastomat aseet ja se Top Gunin hupiversio. Paikoitellen vieläkin Hei me lennetään. Alaston ase leikittelee hyvin elokuvakliseillä joita täälläkin on listattu toisessa ketjussa.

Vierailija
12/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän sitten pieruvitsit ja pierut jossain tilaisuudessa naurattavat kaikkia...

Vierailija
13/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä semmoiset ruualla leikkimiset. En voi käsittää miten joku voi olla niin täydellisen epäkunnioittava ruokaa kohtaan. Totaalisen tyhjäpäistä touhua.

Vierailija
14/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen ystäväni joku asuu Manhattanilla NYC:ssä, eli NYKIssä, ihmetteli että miksi suomalaisia naurattaa Putous-huumori. En osannut selittää.

Vierailija
15/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän sitten pieruvitsit ja pierut jossain tilaisuudessa naurattavat kaikkia...

Yhdessä palaverissa minulta varotoimenpiteistä huolimatta tuli ns. vihellyspieru. Kaikki muut nauroivat paitsi minä...

Vierailija
16/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä on ideana se, että 'nolataan' juhlakalu, jolloin muut voivat rentoutua sosiaalisesti. Britit tekevät tätä rutiininomaisesti koko ajan ilman kakkujakin, ja siksi heidän juhlat ovat yleensä rentoja ja ilmapiiri vapautunut. Voisi olla Suomessakin ihan hyvä opetella tuota 'nolaamista' ja itselleen nauramista, koska Suomessa monesti juhlat ovat tylsää pönötystä, jossa kenelläkään ei ole hauskaa.

Vierailija
17/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hääkakun naamaan sotkemista olen monesti miettinyt, jos häät asuineen maksavat enemmän kuin normi-ihmisen koti niin mitä hauskaa on pilata se puku ja meikki jollain kakulla - ja kuinka moni morsian siihen oikeasti suostuu. Ja kyllä, sitä valuu vaatteille vaikka kuinka hieroisikin vain kasvoihin

Vierailija
18/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä hääkakun naamaan sotkemista olen monesti miettinyt, jos häät asuineen maksavat enemmän kuin normi-ihmisen koti niin mitä hauskaa on pilata se puku ja meikki jollain kakulla - ja kuinka moni morsian siihen oikeasti suostuu. Ja kyllä, sitä valuu vaatteille vaikka kuinka hieroisikin vain kasvoihin

Ei se niin vakavaa ole. Hyvissä juhlissa saattaa mennä kermaa mekolle, so what?

Vierailija
19/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakku Trumpin naamassa naurattaisi ainakin minua.

Vierailija
20/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska amerikkaan muutti muualta maailmasta se aines joka ei kotonaan pärjännyt, joten se kansa on hölmöjen jälkeläisiä. Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.